Odličnost strankine izkušnje – MI Excellence in Customer Experience

ODLIČNOST STRANKINE IZKUŠNJE

Stranke svoje odločitve o nakupu ne sprejemajo le na podlagi izdelka ali storitve, temveč na podlagi vseh vrst zaznav in interakcij, ki jih imajo z blagovno znamko. Izkušnje s samim izdelkom so še vedno zelo pomembna, kritična točka pozornosti, a je le-teh na poti do nakupa še kar nekaj …

Preberite več

Vas zanima izvedeti več? Preberite opisni letak programa! Ne glede na to, ali vas zanima ena vsebina ali učna pot, ali več njih – poskrbimo, da vaše usposabljanje ustreza potrebam vas in vaše organizacije.

Nadgradnja znanj in spretnosti ne bi mogla biti lažja…

… z licencami za vsako od naših poti, ki jih je mogoče kupiti posamično ali kot paket izbranih. Kako to deluje:

1. SPOZNAJTE NAŠE UČNE POTI

Prebrskajte po učnih poteh in razmislite, kaj ustreza vam ali vaši ekipi?

2. IZBERITE ENO ALI VEČ

Ste našli eno ali več, ki se vam zdijo zanimive? Dobro!

3. ZAČNITE SVOJO UČNO IZKUŠNJO

Obrnite se na nas in z veseljem vam bomo svetovali pri oblikovanju najboljšega paketa – posebej za vas oz. vašo ekipo.


Edinstvena strankina izkušnja

Ta program izboljšuje sposobnost zagotavljanja edinstvene strankine izkušnje – ključnega dejavnika za zadovoljstvo in zvestobo strank. V tej učni poti udeleženci spoznajo vse elemente, potrebne za dosego tega cilja – od učinkovite komunikacije do obravnave pritožb.


Pot do odličnosti strankine izkušnje

Odkrivanje odličnosti strankine izkušnje – Spoznajte, kaj je odlična strankina izkušnja in zakaj je tako pomembna.

Razumevanje komunikacije – Preučite komunikacijske vzorce, ki vplivajo na način posredovanja in razlage sporočil kot ključ do učinkovite komunikacije.

Moč pripovedovanja zgodb (Storytelling) – S pripovedovanjem zgodb uporabite ključne tehnike, ki olajšajo pogovore s strankami.

Aktivno poslušanje – Spoznajte, kako stranki zagotoviti polno in nedeljeno pozornost s pomočjo tehnike aktivnega poslušanja.

Učinkovito postavljanje vprašanj – Ugotovite, kakšna vprašanja morate stranki zastaviti in kdaj, da boste bolje razumeli njene potrebe in z njo vzpostavili močnejšo povezavo.

Odlična strankina izkušnja v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte – Obvladajte vašo sposobnost komuniciranja s strankami v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte ter zagotovite nepozabno izkušnjo.

Obvladovanje strankinih ugovorov – Obvladajte strankine ugovore s 7-stopenjsko tehniko.

Soočanje z zahtevnimi situacijami – Obvladajte pritožbe strank in s pravim pristopom sporočite slabe novice.


KJE ZAČETI?

KONTAKTIRAJTE NAS

Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Prebrskajte po naših drugih učnih poteh, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli že ste in ko vam ustreza. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!