Odličnost strankine izkušnje – MI Excellence in Customer Experience

Odličnost strankine izkušnje

Stranke svoje odločitve o nakupu ne sprejemajo le na podlagi izdelka ali storitve, temveč na podlagi vseh vrst zaznav in interakcij, ki jih imajo z blagovno znamko. Izkušnje s samim izdelkom so še vedno zelo pomembna, kritična točka pozornosti, a je le-teh na poti do nakupa še kar nekaj …

Preberite več

Vas zanima izvedeti več? Preberite opisni letak programa! Ne glede na to, ali vas zanima ena vsebina ali učna pot, ali več njih – poskrbimo, da vaše usposabljanje ustreza potrebam vas in vaše organizacije.

Oblika izvedbe

S celovito analizo vaših potreb oblikujemo optimalen program usposabljanja, ki naslavlja vaše izzive tako na individualni kot organizacijski ravni. Različne tematske vsebine lahko kombiniramo v program usposabljanja, ki spodbuja trajne spremembe in rast. Izbirate lahko med različnimi stopnjami prilagoditve – od modularnih rešitev do povsem prilagojenih programov, zasnovanih od temeljev naprej.

Pregled programa

  1. Odkrivanje odličnosti strankine izkušnje
    Spoznajte, kaj je odlična strankina izkušnja in zakaj je tako pomembna.
  2. Razumevanje komunikacije
    Preučite komunikacijske vzorce, ki vplivajo na način posredovanja in razlage sporočil kot ključ do učinkovite komunikacije.
  3. Moč pripovedovanja zgodb (Storytelling)
    S pripovedovanjem zgodb uporabite ključne tehnike, ki olajšajo pogovore s strankami.
  4. Aktivno poslušanje
    Spoznajte, kako stranki zagotoviti polno in nedeljeno pozornost s pomočjo tehnike aktivnega poslušanja.
  5. Učinkovito postavljanje vprašanj
    Ugotovite, kakšna vprašanja morate stranki zastaviti in kdaj, da boste bolje razumeli njene potrebe in z njo vzpostavili močnejšo povezavo.
  6. Odlična strankina izkušnja v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte
    Obvladajte vašo sposobnost komuniciranja s strankami v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte ter zagotovite nepozabno izkušnjo.
  7. Obvladovanje strankinih ugovorov
    Obvladajte strankine ugovore s 7-stopenjsko tehniko.
  8. Soočanje z zahtevnimi situacijami
    Obvladajte pritožbe strank in s pravim pristopom sporočite slabe novice.
Kje začeti?

Kontaktirajte nas

Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Pobrskajte po naših drugih učnih poteh, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli ste in kadar vam ustreza. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!