Nadgradnja znanj in spretnosti ne bi mogla biti lažja…
… z licencami za vsako od naših poti, ki jih je mogoče kupiti posamično ali kot paket izbranih. Kako to deluje:
1. SPOZNAJTE NAŠE UČNE POTI
Prebrskajte po učnih poteh in razmislite, kaj ustreza vam ali vaši ekipi?
2. IZBERITE ENO ALI VEČ
Ste našli eno ali več, ki se vam zdijo zanimive? Dobro!
3. ZAČNITE SVOJO UČNO IZKUŠNJO
Obrnite se na nas in z veseljem vam bomo svetovali pri oblikovanju najboljšega paketa – posebej za vas oz. vašo ekipo.
Edinstvena strankina izkušnja
Ta program izboljšuje sposobnost zagotavljanja edinstvene strankine izkušnje – ključnega dejavnika za zadovoljstvo in zvestobo strank. V tej učni poti udeleženci spoznajo vse elemente, potrebne za dosego tega cilja – od učinkovite komunikacije do obravnave pritožb.
Pot do odličnosti strankine izkušnje
Odkrivanje odličnosti strankine izkušnje – Spoznajte, kaj je odlična strankina izkušnja in zakaj je tako pomembna.
Razumevanje komunikacije – Preučite komunikacijske vzorce, ki vplivajo na način posredovanja in razlage sporočil kot ključ do učinkovite komunikacije.
Moč pripovedovanja zgodb (Storytelling) – S pripovedovanjem zgodb uporabite ključne tehnike, ki olajšajo pogovore s strankami.
Aktivno poslušanje – Spoznajte, kako stranki zagotoviti polno in nedeljeno pozornost s pomočjo tehnike aktivnega poslušanja.
Učinkovito postavljanje vprašanj – Ugotovite, kakšna vprašanja morate stranki zastaviti in kdaj, da boste bolje razumeli njene potrebe in z njo vzpostavili močnejšo povezavo.
Odlična strankina izkušnja v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte – Obvladajte vašo sposobnost komuniciranja s strankami v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte ter zagotovite nepozabno izkušnjo.
Obvladovanje strankinih ugovorov – Obvladajte strankine ugovore s 7-stopenjsko tehniko.
Soočanje z zahtevnimi situacijami – Obvladajte pritožbe strank in s pravim pristopom sporočite slabe novice.