S pomočjo naših raziskav pomagamo managerjem in podjetjem ustvariti trajnostno organsko rast. Preučite naše poglobljene raziskave in odkrijte, kako vam lahko pomagamo pri rasti.

V središču pozornosti

UI in poslovanje – vse,
kar morate vedeti


Umetna inteligenca (UI) obstaja
že nekaj časa, a odkar je
novembra 2022 začel delovati
ChatGPT, je prodrla v vse kotičke
poslovnega sveta. Mercuri
International je pripravil poročilo,
ki raziskuje njen velik potencial in
način, kako se izogniti nekaterim
etičnim in praktičnim vprašanjem,
ki jih prinaša.

Zaupanje – prihodnje
stanje prodaje


Vprašali smo več kot 1000
poslovnih vodij po svetu iz
različnih panog in različno velikih
podjetij, da bi ugotovili, katere
dimenzije zaupanja so po
njihovem mnenju
najpomembnejše za ohranjanje
konkurenčnosti v prihodnosti.

Naše raziskave

Poslovno usmerjene

Naše raziskave ponujajo
praktične vpoglede in
strategije. Analiziramo
panožne trende, navade
strank in tržne dinamike ter
tako zagotavljamo
uresničljiva priporočila, ki
podjetjem pomagajo
ohraniti konkurenčnost.

V koraku s časom

Prizadevamo si, da bi
strankam vedno zagotovili
najnovejše raziskave, ki so v
skladu s časom in
kontekstom.

Uporabniku prijazne

Naše raziskave so
pregledne in razumljive, saj
so izsledki predstavljeni v
jasnem jeziku in z vizualnimi
pripomočki, kot so diagrami
in infografike.

Več poročil

Izbira med organsko in “prevzemno” rastjo

Kako do bolj informirane izbire o načinu rasti in nasvetih glede oblikovanja dolgoročnih strategij trajnostne rasti.

Integracija prodaje in marketinga – Dvig na višjo raven…

Integracija prodaje in marketinga – stara novica? Naučite se obvladati izzive pri integraciji B2B prodaje in marketinga.

Zavedate se, a še niste pripravljeni … Študija digitalizacije prodaje in marketinga

Sposobnost sprejemanja priložnosti in izogibanja tveganju, ki ga te predstavljajo, je ključni dejavnik uspeha za vse organizacije, ki želijo ostati relevantne.

Več spoznanj

Account Based Marketing – Tehnološko podprto delo s ključnimi kupci

Preučujemo Account Based Marketing – enega najbolj vročih trendov digitalnega marketinga v zadnjih letih – ki bi lahko predstavljal rešitev za mnoge.

Virtualni odnosi – Digitalizacija družbenih kodeksov

Fizična srečanja so bila pogosto potrebna za vzpostavitev odnosov in ustvarjanje zaupanja med prodajalci in kupci. Ampak to se spreminja…

Kako upravljati spletne sestanke v vaši prodajni organizaciji

Spletni sestanek lahko, glede na svoje številne možnosti, postane najboljši prijatelj prodajnih direktorjev…

The Sales Conference

Mercuri International vsako leto gosti dogodek The Sales Conference, ki usmerja vodje v prihodnost z navdihom in spoznanji. Prodajna konferenca je letni dogodek za B2B vodje, ki želijo razumeti in zgraditi prodajno organizacijo prihodnosti.