Vodenje ključnih kupcev – MI Key Account Management

Vodenje ključnih kupcev

Doseganje odličnosti pri vodenju ključnih kupcev je postalo vse bolj zapleteno in pomembno pri zagotavljanju odličnosti rasti. Zato sta Mercuri International in Univerza St. Gallen v Švici združila moči za razvoj popolne metodologije vodenja ključnih kupcev.

Naša KAM metodologija

Uvedba sistema za vodenje ključnih kupcev je ključna za učinkovito upravljanje ključnih kupcev podjetja. To vključuje usklajevanje korporativne strategije s KAM načinom razmišljanja, oblikovanje “SMART” ciljev za ključne kupce, stalno načrtovanje in merjenje, razumevanje ekipe odločevalcev ključnega kupca ter preoblikovanje ključnih informacij v uporabne obveščevalne podatke podjetja. Uspešno vodenje ključnih kupcev vključuje tudi upravljanje posebnega odnosa s ključnimi kupci, prepoznavanje priložnosti, zagotavljanje rešitev, sporočanje vrednosti, oblikovanje učinkovitega poslovnega načrta za ključne kupce (s predlogami) in obvladovanje težavnih situacij na spoštljiv in prijazen način.

Preberite več

Vas zanima izvedeti več? Preberite opisni letak programa! Ne glede na to, ali vas zanima ena vsebina ali učna pot, ali več njih – poskrbimo, da vaše usposabljanje ustreza potrebam vas in vaše organizacije.

Oblika izvedbe

100% digitalno ali v kombinaciji z delavniškim delom v živo oz. virtualni učilnici.

Videi, vaje, vprašalniki, dokumenti, ki jih lahko prenesete, igrificiran scenarij in odprti forumi za povezovanje ter izmenjavo informacij. Vse učne vsebine so prilagojene za uporabo na prenosnikih, tabličnih računalnikih in pametnih telefonih.

Key Account Manager

Prednost osebnemu intuitivnemu odnosu

Svet prodaje je v zadnjem času doživel hiter razvoj zaradi prelomnih tehnologij in velikih sprememb v načinu dela – da niti ne omenimo dela na daljavo. Vaši ključni kupci so jedro vašega podjetja. Kako torej ohraniti osebni odnos v vse bolj digitalnem svetu? Izpolnite vprašalnik in ugotovite, ali ste pripravljeni na izzive KAM!

Key Account Management Tips

Nekaj hitrih nasvetov za začetek

Če želite kar najbolje izkoristiti vodenje ključnih kupcev, morate imeti jasno opredeljena postopek in strukturo. Tukaj je priročnik v korakih, ki vas bo pospremil na vašo pot do uspeha v KAM.

Pregled programa

  1. Pridobivanje informacij o stranki
    Naučite se zbirati informacije o stranki in spoznajte ter analizirate podrobnosti o strankini tržni situaciji, konkurenčnem položaju, ciljih in potrebah.
  2. Določanje ciljev in oblikovanje strategije
    Opredelite najučinkovitejši način izpolnjevanja načrta dela s stranko in oblikujte razumno, trajnostno strategijo za ključne kupce.
  3. Upravljanje odnosov
    Zagotovite dosledno in smiselno sodelovanje s tistimi, ki imajo na strani stranke moč odločanja.
  4. Prepoznavanje in ustvarjanje priložnosti
    Prepoznajte in ocenite nove priložnosti pri ključnem kupcu in razvijte najboljšo strategijo za umestitev vaše rešitve.
  5. Oblikovanje in zagotavljanje vrednosti
    Oblikujte učinkovit predlog vrednosti, ki je v soglasju s potrebami stranke, in ga posredujte kot privlačno sporočilo.
  6. Pregled in prilagoditev
    Zavedajte se pomena zadnjega koraka – posodobite načrt dela s stranko z uporabnimi informacijami in najboljšimi praksami, zbranimi v ciklu.

Vodenje ključnih kupcev – kratki odgovori

Kaj je vodenje (ključnih) kupcev?

Vodenje ključnih kupcev (KAM) je proces ustvarjanja in nadzorovanja vzajemno koristnega partnerstva med podjetjem in njegovimi ključnimi strankami.

Kakšne so naloge vodje (ključnih/globalnih) kupcev?

Vodja kupcev je odgovoren za skrb za svoje stranke, ki so včasih na različnih območjih ali v različnih regijah. Vodje globalnih kupcev spremljajo prodajno uspešnost podjetja in dajejo smernice za izboljšanje uspešnosti.

Kje začeti?

Kontaktirajte nas

Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Pobrskajte po naših drugih učnih poteh, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli ste in kadar vam ustreza. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!