Ključne tehnike interne prodaje
Če želite biti uspešen in samozavesten prodajalec, ki zna učinkovito upravljati pričakovanja strank, tudi če z njimi poslujete od doma ali iz pisarne, morate obvladati ključne tehnike interne prodaje. Te vam pomagajo, da se pripravite na srečanje s stranko, poglobljeno opredelite njene potrebe in zagotovite, da boste ponudili najboljšo rešitev, s katero boste sklenili posel!
Na tej učni poti bodo udeleženci spoznali celoten prodajni proces in dobili koristne nasvete o uporabi ustreznih prodajnih tehnik – od iskanja informacij o potencialnem kupcu do sklenitve posla.
Preberite več
Vas zanima izvedeti več? Preberite opisni letak programa! Ne glede na to, ali vas zanima ena vsebina ali učna pot, ali več njih – poskrbimo, da vaše usposabljanje ustreza potrebam vas in vaše organizacije.
Oblika izvedbe
100% digitalno ali v kombinaciji z delavniškim delom v živo oz. virtualni učilnici.
Pristop pripovedovanja zgodb (Storytelling) s prodajnikom in z njegovim trenerjem. Videi, vaje, vprašalniki, dokumenti, ki jih lahko prenesete, igrificiran scenarij in odprti forumi za povezovanje ter izmenjavo informacij. Vse učne vsebine so prilagojene za uporabo na prenosnikih, tabličnih računalnikih in pametnih telefonih.
Pregled programa
- Priprava
Pripravite se na prodajni sestanek tako, da zagotovite, da so zbrane vse pomembne informacije o stranki. - Pristop
Zagotovite uspešen pristop k potencialnemu kupcu z uporabo izbranih tehnik, kot sta CRISS in AIDA. - Opredelitev potrebe
Zastavite prava vprašanja z uporabo metode DMSD, ki pomaga razumeti dejanske potrebe stranke. - Argumentacija
Predstavite prepričljivo argumentacijo s poudarkom na prednostih vaše rešitve. - Obvladovanje ugovorov
Obvladajte ugovore stranke s pomočjo tehnike 7 korakov. - Zaključevanje
Zaključite posel s šestimi tehnikami zaključevanja, ki vodijo do končnega sprejema rešitve s strani stranke.

Interna prodaja – kratki odgovori
Kaj je upravljanje interne prodaje?
Upravljanje interne prodaje je proces vodenja in usmerjanja ekipe internih prodajalcev. Ti prodajalci običajno prodajajo izdelke ali storitve po telefonu ali prek spleta, cilj vodje interne prodaje pa je zagotoviti, da njegova ekipa dosega ali presega prodajne cilje in kvote.
Kakšne so naloge vodje interne prodaje?
Vodi in usmerja ekipo internih prodajalcev, ki običajno prodajajo izdelke ali storitve po telefonu ali prek spleta.

Kje začeti?
Kontaktirajte nas
Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Pobrskajte po naših drugih učnih poteh, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli ste in kadar vam ustreza. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!