Naši strokovnjaki

Spoznajte naše strokovnjake

Mercuri Research vodi B2B vodje in organizacije v prihodnost marketinga in prodaje. S pomočjo naših raziskav pomagamo managerjem in podjetjem ustvariti trajnostno organsko rast. Spoznajte nekaj naših strokovnjakov!


Henrik Larsson-Broman
Analitik


Henrik Larsson-Broman je ustanovitelj raziskovalne, analitične organizacije ProSales Institute (ki je zdaj del Mercuri International) in avtor več sto raziskovalnih poročil in člankov o prodajnih oz. marketinških trendih. Je avtor knjige Supertrenderna, Eventeffect pa ga je leta 2018 imenoval za enega najbolj priljubljenih govorcev na Švedskem.

Ph.D. Markus Ejenäs
Direktor marketinga – Švedska


Markus Ejenäs je doktoriral iz ekonomije na Stockholm School of Economics in je produktni vodja, zadolžen za Mercuri Research. Od leta 2013 raziskuje in predava o prodaji, vodenju prodaje, prodajni odličnosti in digitalni prodaji. Je tudi avtor številnih raziskovalnih poročil s področja vodenja prodaje in urednik knjige Supertrenderna.

Ph.D. Peter Vaigur
Vodja znanstvenih raziskav in razvoja – Švedska


Peter je doktor ekonomskih znanosti in raziskuje vodenje prodaje od leta 2013. Je vodja raziskav in odgovoren za predavanja in mrežna srečanja v okviru mreže Mercuri Research. Peter je odgovoren tudi za Sales Awards, proces, s katerim predstavljamo najboljše prodajne dosežke, katere predstavljamo na dogodku The Sales Conference.