ProSales se je s 1. aprilom letos preimenoval v Mercuri International Research. Sprememba imena je posledica dejstva, da je ProSales leta 2019 postal del skupine Mercuri International. Tako bo Mercuri International Research 18. novembra priredil dogodek The Sales Conference 2021.
The Sales Conference je leta 2008 prvič priredilo podjetje ProSales Research na podlagi svojih raziskovalnih projektov. 900 udeležencev se je prijavilo za prevzem prvega raziskovalnega poročila “Sales Efficiency Excellence” in tako se je zagnal dogodek The Sales Conference. Danes je The Sales Conference največja konferenca v severni Evropi, na kateri je leta 2020 sodelovalo 6880 gostov iz 78 držav.
The Sales Conference se osredotoča na najnovejše trende in vpoglede v prihodnost prodaje ter marketinga in ponuja edinstveno priložnost za povezovanje s ključnimi odločevalci v panogah. Globalni domet in ugled prodajne odličnosti podjetja Mercuri International ponujata odlično odskočno desko dogodku The Sales Conference, da se kot globalna konferenca dvigne na višjo raven in postane “nepogrešljiv” dogodek za B2B direktorje v prodaji in marketingu.
“Rezultati The Sales Conference 2020 so bili fantastični. Ob 1000 nordijskih odločevalcih, ki so se dogodka udeležili v živo, do povsem mednarodnega dogodka z več kot 4000 digitalnimi udeleženci. Dogodek 2021 bo spektakularen. Letos načrtujemo izvedbo hibridnega dogodka, ki bo na odru gostil mednarodno priznane glavne nastopajoče, skupaj z našimi partnerji pa bomo objavili študijo “The State of B2B Sales”.” – Katarina Bäckman Hed, vodja projekta in izvršna producentka The Sales Conference.
V svetu prodaje in marketinga, ki zaradi pospešene digitalizacije in sprememb v načinu dela prehaja obdobje zgodovinske tranzicije, dogodek predstavlja nenadomestljivo priložnost za specialiste s področja prodaje, da ocenijo trenutno stanje in pridobijo dragocen vpogled v verjetne izzive in priložnosti, ki jih prinaša prihodnost.
“V zadnjih treh letih sem z veseljem sodeloval v tem fantastičnem dogodku, ki razkriva mejnike, pri čemer pa je bilo lansko leto izjemno, saj se je dogodek v zelo kratkem času prelevil iz 100% “v živo” v 100% virtualnega. Vsi, ki želijo biti v ospredju na področju prodaje in marketinga, bi se morali prijaviti na to konferenco – ponosen sem, da je Mercuri International zdaj del tega vodilnega mnenjskega dogodka.”
Frank Herbertz, izvršni direktor Mercuri International
Vstopnice za prodajno konferenco bodo na voljo od petka, 21. maja 2021. Če želite biti del letošnjega dogodka ali pridobiti več informacij, obiščite www.thesalesconference.se
Kontakt:
Kristina Westerlind, direktor marketinga
Mercuri International Group
Email: kristina.westerlind@mercuri.net
Telefon: +46 708 20 10 06
Katarina Bäckman Hed, vodja projekta in izvršna producentka The Sales Conference
Email: katarina.hed@mercuri.net
Telefon: +46 720 72 00 00