V pisarni vlada tišina. Prodajniki, zamaknjeni v ekrane računalnikov, sedijo za svojimi mizami in z veliko zbranostjo tipkajo. Prodajni manager se nasmejan sprehaja med vrstami zaposlenih, nato preveri sistem CRM in opazi, da danes nobeden od njegovih sodelavcev nima prodajnega obiska, kar pomeni, da bodo vsi v pisarni. Zadovoljno se usede, saj njegova nova strategija deluje.
Zveni nenavadno? Da, vsaj na prvi pogled. Še bolj nenavadno pa se zdi, ko vidimo, kaj prodajniki pravzaprav delajo za svojimi računalniki:
- Posodabljajo in dopolnjujejo svoje profile na družbenih omrežjih
- Pišejo bloge
- Komentirajo objave
- Pripravljajo lastne objave in “tvite”.
Spremembe v procesu odločanja
Vendar pa se takšno vedenje zdi smiselno, če upoštevamo, da se je v zadnjih nekaj letih radikalno spremenil način, kako kupci zbirajo informacije in sprejemajo odločitve.
“Kupci zdaj opravijo okoli 60% svojega procesa odločanja, preden se sploh obrnejo na prodajnika pri potencialnem dobavitelju.”
Pri podjetju Google so to fazo pred prvim stikom poimenovali ničelni trenutek resnice (zero moment of truth ali ZMOT)………. 9 od 10 odločevalcev svoj proces odločanja začne na spletu.
Mercuri – s strani LinkedIna potrjen treninški partner
Podjetje Mercuri International je s strani LinkedIna potrjen treninški partner, ki lahko vaši ekipi zagotovi trening na temo LinkedInovega “Prodajnega navigatorja” (Sales Navigator), orodja, ki se uporablja pri prodaji s pomočjo družbenih medijev.
Prodaja s pomočjo družbenih medijev – zakaj je pomembna?
Prodaja s pomočjo družbenih medijev postaja vse bolj pomembna. Spremenil se je nakupni proces – potencialni kupci veliko informacij najdejo sami, še preden se obrnejo na potencialnega dobavitelja.
75% B2B kupcev za zbiranje informacij o izdelkih uporablja družbene medije
Poleg tega, da potencialnim kupcem ves čas ponujate informacije, morate priti v stik s pravimi ljudmi, vzpostaviti odnos z njimi in ta odnos tudi vzdrževati.
90% odločevalcev ne sprejema nenapovedanih prodajnih obiskov ali klicev
Prodaja s pomočjo družbenih medijev – kaj je to?
Pri prodaji s pomočjo družbenih medijev gre za:
- Ustvarjanje blagovne znamke
- Vzpostavljanje mreže ustreznih kontaktov
- Prispevanje tehtnih in strokovno podprtih mnenj
- Grajenje trdnih odnosov
Kako vam lahko pomaga Mercuri International?
Pri LinkedInu so razvili orodje za prodajo s pomočjo družbenih medijev, imenovano “Prodajni navigator” oziroma Sales Navigator. Pri podjetju Mercuri International vam bomo pokazali, kako ga lahko porabljate, da bi vam prineslo čim večje koristi.
S pomočjo »Prodajnega navigatorja« boste spoznali:
- Pregled prodaje s pomočjo družbenih medijev
- Prednosti in koristi prodaje s pomočjo družbenih medijev
- Prodaja s pomočjo družbenih medije – navodila in napotki
- Iztočnice za uspešno vključevanje