Najboljše iz obeh svetov

Ker je pandemija leta 2020 prizadela prodajo več kot 89% podjetij, moramo ponovno razmisliti, kaj je potrebno storiti, da ohranimo učinkovitost prodajnih tehnik. Če so bila nekoč osebna srečanja običajna, so zadnja leta pokazala resničen potencial - in omejitve - virtualnih interakcij.

PRENESITE CELOTNO POROČILO

Zakaj je hibridna prodaja prihodnost prodaje?

Kako torej uskladiti osebno in spletno? Katere veščine bomo potrebovali, da bomo v prihodnje ostali resnično konkurenčni? Zbrali smo spoznanja iz naše nedavne raziskave vodilnih v panogi “Poročilo o hibridni prodaji 2021”, da bi izvedeli ...

HITER PREGLED …

Vas zanima hiter pregled ključnih poudarkov poročila raziskave o hibridni prodaji? Naša infografika zajema ključne številke in prikazuje trende, priložnosti za povečanje produktivnosti in pasti.

OGLEJTE SI INFOGRAFIKO

In zdaj?

Je hibridna prodaja “nova nova normala”? Kaj nam ugotovitve poročila povedo o trendih, ki vplivajo na sodobne prodajne tehnike? Naša objava na blogu - 5-minutno branje - obravnava “velika” vprašanja.

Preberite objavo na blogu

Kaj ugotovitve poročila pomenijo za vas in vašo organizacijo?

Zadnjih nekaj let nas je naučilo, da so edina stalnica spremembe. Ko razgrnemo rezultate in dejstva iz poročila, kaj pravzaprav pomeni hibridna prodaja?

Prodajna učinkovitost

Prihodnost je hibridna. Prodajalci so lahko z uporabo hibridne prodaje 4-krat bolj učinkoviti. Prodaja se odmika od tradicionalnih prodajnih modelov – poti nazaj k neučinkovitim načinom prodaje ni.

Način prodaje v prihodnosti

Vsako spletno srečanje prihrani in ustvari čas za pomembne in skrbno izbrane osebne obiske. Zato jih dobro izkoristite. Naj vsako srečanje šteje.

Prekvalifikacija (reskilling)

Nabor potrebnih veščin in spretnosti prodajnega osebja, administrativnega osebja in vodij prodaje se bistveno spreminja.

Izkoristite notranjo prodajo

S hibridno prodajo lahko manjše stranke, ki so bile v preteklosti deležne manjše pozornosti, sedaj aktivno upravlja notranje prodajno osebje.

KONTAKTIRAJTE NAS, ČE ŽELITE IZVEDETI VEČ

Želite biti del prodajne ekipe prihodnosti?

Na podlagi zaključkov naše nedavne raziskave se poglobljeno posvetimo nekaterim ugotovitvam in raziščemo posledice za prodajne ekipe prihodnosti. Kaj točno hibridna prodaja pomeni za produktivnost? Kaj moramo narediti, da bo uspešna?

PRENESITE BELO KNJIGO

Pripravite vašo prodajno ekipo na izzive prihodnosti...

Če pogledamo v prihodnost prodaje, je gotovost le ena - prihodnost je hibridna. Čas je za nadgradnjo veščin in spretnosti, ki ekipam zagotavljajo orodja, potrebna za učinkovito sodelovanje s strankami v svetu tako spletnih kot osebnih sestankov. Mercuri International vas podpira na vsakem koraku pri ustvarjanju trajnostnih sprememb v vaši prodajni ekipi. Zavedamo se, da so potrebe vsake stranke drugačne in razvijamo modularno ter prilagodljivo usposabljanje, ki pomaga vašim ekipam doseči prodajno odličnost.

Prodaja na daljavo – MI Remote Selling

Nove tehnologije so močno razširile možnosti za interakcijo s strankami. Spoznajte, kako izkoristiti prodajo na daljavo in spremeniti vsako srečanje v uspeh.

Učinkovito vodenje – MI Effective Leadership

O učinkovitem vodenju je vsekakor lažje govoriti, kot ga udejanjiti, saj je dejavnikov, ki lahko vplivajo na končni rezultat, veliko. Nova “normala”, za katero je značilna vse večja fleksibilnost, zahteva sodobnega vodjo in včasih celo prehod k delu na daljavo.

RAZVOJNI PROGRAMI

PRENESITE POROČILO MERCURIJEVE RAZISKAVE O HIBRIDNI PRODAJI

Novo poročilo Mercurijeve raziskave o hibridni prodaji, na podlagi pogovorov opravljenih z vodilnimi v panogi o njihovih nedavnih izkušnjah, poglobljeno preučuje, kako se je v zadnjem, burnem obdobju spremenilo poslovno okolje. Preučuje prednosti in slabosti osebnega v primerjavi s spletnim in se sprašuje: “Kako naprej?”

    To spletno mesto je zaščiteno z reCAPTCHA in zanj velja Googlov Pravilnik o zasebnosti in Pogojih storitve.