Vodenje ključnih kupcev – MI Key Account Management

O programu

Namen tega programa je prodajalce usmerjati pri vodenju pomembnih strank, znanih tudi kot ključni kupci. Ta učna pot jim omogoča izvajanje strategije, osredotočene na stranke, ne samo z namenom zaščite obstoječega posla, temveč tudi za razvoj novih, vznemirljivih poslov s stranko.

KOMU JE PROGRAM NAMENJEN

Skrbnikom strank, ki bi jim lahko koristil strukturiran vodnik v pomoč pri vodenju pomembne stranke.

KAJ UDELEŽENCI RAZVIJEJO IN PRIDOBIJO

  • Sposobnost uporabe najpomembnejših vzvodov za uspešno delo s ključnimi kupci.
  • Nabor orodij za uspešno razvijanje dolgoročnih odnosov.
  • Izbor pravih ključnih kupcev.
  • Razumevanje posla in okolja, v katerem delujejo.
  • Vpogled v kupčeve strategije in aktivnosti.
  • Vedeti več o vaših konkurentih.
  • Obvladati več nivojske odločevalske strukture.
  • Definiranje strategij za ključnega kupca.

OBLIKA IZVEDBE

Hibridni program: digitalno učenje v kombinaciji z delavniškim delom v živo ali v virtualni učilnici.
Treningi „v živo“ ali virtualno, videi, vaje, vprašalniki, dokumenti, ki jih lahko prenesete, igrificiran scenarij in odprti forumi za povezovanje in izmenjavo informacij. Vse učne vsebine so prilagojene za uporabo na prenosnikih, tabličnih računalnikih in pametnih telefonih.

TRAJANJE

4 ure 30 minut digitalnega učenja.
3 dni delavniškega treninga „v živo“ ali 12 ur (skozi 6 sej) virtualnega treninga.

UČNA POT – Vodenje ključnih kupcev – MI Key Account Management

 

PREGLED PROGRAMA

1. KORAK: UVOD

  • Zakaj potrebujemo KAM?
  • Uspeti pri vodenju ključnih kupcev

2. KORAK: 1. TRENING

3. KORAK: PRIDOBITE INFORMACIJE O STRANKI – ANALIZA KUPCA

  • Pomen analize
  • Izvedba analize stranke
  • White Spot Analysis
  • Kako narediti vašo vrednost oprijemljivo

4. KORAK: PRIDOBITE INFORMACIJE O STRANKI – ANALIZA ODNOSA

  • Usklajevanje kontaktov
  • Merila stabilnosti

5. KORAK: POSTAVITE CILJE IN STRATEGIJO

  • Postavite cilje in strategijo
  • SMART cilji – Vodnik
  • Zakaj načrt dela s stranko?
  • Predloga ABP

6. KORAK: RAZVIJAJTE ODNOS

  • Pripravite učinkovit nagovor za pozicioniranje
  • Povezovanje z DMU

7. KORAK: 2. TRENING

8. KORAK: PREPOZNAJTE IN USTVARITE PRILOŽNOSTI

  • Ocena priložnosti
  • Strategija rešitve
  • Kako zavrniti priložnost

9. KORAK: OBLIKUJTE IN ZAGOTOVITE VREDNOST

  • Moč vrednosti
  • Oblikovanje predloga vrednosti
  • Uporaba tehnike pripovedovanja zgodb (Storytelling) za vključevanje občinstva

10. KORAK: PREGLEJTE IN PRILAGODITE

  • Pa zaključimo!

11. KORAK: OBVLADAJTE ZAHTEVNE SITUACIJE

  • Razumevanje tipov osebnosti (s testom 4P)
  • Obvladovanje zahtevne komunikacije (s testom Življenjske pozicije)
  • Metoda DESC

Preberite več v opisu programa
Prilagojena rešitev

Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!

KONTAKTIRAJTE NAS

Pridobite ponudbo ali oddajte prijavo

Izberite datum začetka programa

Kdaj Kje Vodja programa Naložba Število udeležencev
Kdaj Od:
Do:
Kje Vodja programa Naložba (+ DDV) Število udeležencev
Prilagojena rešitev

Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!

KONTAKTIRAJTE NAS

Prijava

1.100,00 €


Pridobite ponudbo