O programu
Ta program izboljšuje sposobnost zagotavljanja edinstvene strankine izkušnje – ključnega dejavnika za zadovoljstvo in zvestobo strank. V tej učni poti udeleženci spoznajo vse elemente, potrebne za dosego tega cilja – od učinkovite komunikacije do obravnave pritožb.
KOMU JE PROGRAM NAMENJEN
Vsem, ki želijo izboljšati sposobnost zagotavljanja odlične strankine izkušnje.
KAJ UDELEŽENCI RAZVIJEJO IN PRIDOBIJO
- Spoznanje, kaj je odlična strankina izkušnja in zakaj je tako pomembna.
- Komunikacijske vzorce, ki vplivajo na način posredovanja in razlage sporočil kot ključ do učinkovite komunikacije.
- Kako s pripovedovanjem zgodb uporabiti ključne tehnike, ki olajšajo pogovore s strankami.
- Kako stranki zagotoviti polno in nedeljeno pozornost s pomočjo tehnike aktivnega poslušanja.
- Kakšna vprašanja morajo stranki zastaviti in kdaj, da bodo bolje razumeli njene potrebe in z njo vzpostavili močnejšo povezavo.
- Kako obvladati sposobnost komuniciranja s strankami v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte ter zagotoviti nepozabno izkušnjo.
- Kako obvladati strankine ugovore s 7-stopenjsko tehniko.
- Kako obvladati pritožbe strank in s pravim pristopom sporočiti slabe novice.
OBLIKA IZVEDBE
Hibridni program: digitalno učenje v kombinaciji z delavniškim delom v živo ali v virtualni učilnici.
Treningi „v živo“ ali virtualno, videi, interaktivni e-učni moduli, vaje, vprašalniki in odprti forumi za povezovanje in izmenjavo informacij. Vse učne vsebine so prilagojene za uporabo na prenosnikih, tabličnih računalnikih in pametnih telefonih.
TRAJANJE
4 ure digitalnega učenja.
2 dni delavniškega treninga „v živo“ ali 8 ur (skozi 4 seje) virtualnega treninga.
UČNA POT – Odličnost strankine izkušnje – MI Excellence in customer experience
PREGLED PROGRAMA
1. KORAK: ODKRIVANJE ODLIČNOSTI STRANKINE IZKUŠNJE
- Kaj pomeni odličnost strankine izkušnje?
- Kaj vpliva na strankino izkušnjo in njene odločitve?
- Vaša vloga v podjetju, usmerjenemu h stranki
- Kaj je zadovoljstvo strank?
- Kako pridobiti zvestobo strank?
- Okvir za ustvarjanje močnih strankinih izkušenj
2. KORAK: RAZUMEVANJE KOMUNIKACIJE
- Značilnosti komunikacije
- Številni vidiki sporočila
- Igralci: ljudje
- Razumevanje tipov osebnosti
3. KORAK: MOČ PRIPOVEDOVANJA ZGODB (Storytelling)
- Zakaj pripovedovanje zgodb
- Kako lahko ustvarite prepričljivo in vključujočo zgodbo?
- Uporaba pripovedovanja zgodb za vključevanje vašega občinstva
4. KORAK: AKTIVNO POSLUŠANJE
- Zakaj aktivno poslušati?
- Pomen aktivnega poslušanja
5. KORAK: UČINKOVITO POSTAVLJANJE VPRAŠANJ
- Pomen postavljanja pravih vprašanj
- Zakaj postavljati vprašanja?
- Kako učinkovito postavljati vprašanja?
6. KORAK: ODLIČNA STRANKINA IZKUŠNJA V OSEBNEM STIKU, PO TELEFONU IN PREK E-POŠTE
- Ključni vidiki odlične strankine izkušnje v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte
- Kaj vključuje odlična strankina izkušnja v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte?
7. KORAK: OBVLADOVANJE STRANKINIH UGOVOROV
- Pomen ustreznega obvladovanja strankinih ugovorov
- Kako obvladati strankine ugovor
8. KORAK: SOOČANJE Z ZAHTEVNIMI SITUACIJAMI
- Zakaj se soočati z zahtevnimi situacijami?
- Življenjske pozicije – test
- Obvladovanje zahtevne komunikacije
- Metoda DESC
- Obvladovanje lastnih čustev
Preberite več v opisu programa
Prilagojena rešitev
Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!
KONTAKTIRAJTE NASPridobite ponudbo ali oddajte prijavo
Kdaj | Kje | Vodja programa | Naložba | Število udeležencev |
---|---|---|---|---|
Kdaj
Od: Do: |
Kje | Vodja programa |
Naložba
€ (+ DDV) |
Število udeležencev
|
Prilagojena rešitev
Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!
KONTAKTIRAJTE NAS