Odličnost strankine izkušnje – MI Excellence in Customer Experience

O programu

Ta program izboljšuje sposobnost zagotavljanja edinstvene strankine izkušnje – ključnega dejavnika za zadovoljstvo in zvestobo strank. V tej učni poti udeleženci spoznajo vse elemente, potrebne za dosego tega cilja – od učinkovite komunikacije do obravnave pritožb.

KOMU JE PROGRAM NAMENJEN

Vsem, ki želijo izboljšati sposobnost zagotavljanja odlične strankine izkušnje.

KAJ UDELEŽENCI RAZVIJEJO IN PRIDOBIJO

  • Spoznanje, kaj je odlična strankina izkušnja in zakaj je tako pomembna.
  • Komunikacijske vzorce, ki vplivajo na način posredovanja in razlage sporočil kot ključ do učinkovite komunikacije.
  • Kako s pripovedovanjem zgodb uporabiti ključne tehnike, ki olajšajo pogovore s strankami.
  • Kako stranki zagotoviti polno in nedeljeno pozornost s pomočjo tehnike aktivnega poslušanja.
  • Kakšna vprašanja morajo stranki zastaviti in kdaj, da bodo bolje razumeli njene potrebe in z njo vzpostavili močnejšo povezavo.
  • Kako obvladati sposobnost komuniciranja s strankami v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte ter zagotoviti nepozabno izkušnjo.
  • Kako obvladati strankine ugovore s 7-stopenjsko tehniko.
  • Kako obvladati pritožbe strank in s pravim pristopom sporočiti slabe novice.

OBLIKA IZVEDBE

Hibridni program: digitalno učenje v kombinaciji z delavniškim delom v živo ali v virtualni učilnici.
Treningi „v živo“ ali virtualno, videi, interaktivni e-učni moduli, vaje, vprašalniki in odprti forumi za povezovanje in izmenjavo informacij. Vse učne vsebine so prilagojene za uporabo na prenosnikih, tabličnih računalnikih in pametnih telefonih.

TRAJANJE

4 ure digitalnega učenja.
2 dni delavniškega treninga „v živo“ ali 8 ur (skozi 4 seje) virtualnega treninga.

UČNA POT – Odličnost strankine izkušnje – MI Excellence in customer experience

 

PREGLED PROGRAMA

1. KORAK: ODKRIVANJE ODLIČNOSTI STRANKINE IZKUŠNJE

  • Kaj pomeni odličnost strankine izkušnje?
  • Kaj vpliva na strankino izkušnjo in njene odločitve?
  • Vaša vloga v podjetju, usmerjenemu h stranki
  • Kaj je zadovoljstvo strank?
  • Kako pridobiti zvestobo strank?
  • Okvir za ustvarjanje močnih strankinih izkušenj

2. KORAK: RAZUMEVANJE KOMUNIKACIJE

  • Značilnosti komunikacije
  • Številni vidiki sporočila
  • Igralci: ljudje
  • Razumevanje tipov osebnosti

3. KORAK: MOČ PRIPOVEDOVANJA ZGODB (Storytelling)

  • Zakaj pripovedovanje zgodb
  • Kako lahko ustvarite prepričljivo in vključujočo zgodbo?
  • Uporaba pripovedovanja zgodb za vključevanje vašega občinstva

4. KORAK: AKTIVNO POSLUŠANJE

  • Zakaj aktivno poslušati?
  • Pomen aktivnega poslušanja

5. KORAK: UČINKOVITO POSTAVLJANJE VPRAŠANJ

  • Pomen postavljanja pravih vprašanj
  • Zakaj postavljati vprašanja?
  • Kako učinkovito postavljati vprašanja?

6. KORAK: ODLIČNA STRANKINA IZKUŠNJA V OSEBNEM STIKU, PO TELEFONU IN PREK E-POŠTE

  • Ključni vidiki odlične strankine izkušnje v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte
  • Kaj vključuje odlična strankina izkušnja v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte?

7. KORAK: OBVLADOVANJE STRANKINIH UGOVOROV

  • Pomen ustreznega obvladovanja strankinih ugovorov
  • Kako obvladati strankine ugovor

8. KORAK: SOOČANJE Z ZAHTEVNIMI SITUACIJAMI

  • Zakaj se soočati z zahtevnimi situacijami?
  • Življenjske pozicije – test
  • Obvladovanje zahtevne komunikacije
  • Metoda DESC
  • Obvladovanje lastnih čustev
Preberite več v opisu programa
Prilagojena rešitev

Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!

KONTAKTIRAJTE NAS

Pridobite ponudbo ali oddajte prijavo

Izberite datum začetka programa

Kdaj Kje Vodja programa Naložba Število udeležencev
Kdaj Od:
Do:
Kje Vodja programa Naložba (+ DDV) Število udeležencev
Prilagojena rešitev

Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!

KONTAKTIRAJTE NAS

Prijava

Tickets

Ticket Type Price Spaces

Registration Information

Booking Summary

Please select at least one space to proceed with your booking.

Pridobite ponudbo