Asertivna prodaja – Assertive Selling™

O programu

Izjemno zahtevne prodajne situacije, ko imajo kupci do vaše ponudbe visok odpor, so vse pogostejše. Z njimi se srečujemo v stikih s potencialnimi kupci, ki vas ne poznajo in ne poznajo vaše ponudbe, imajo pa že obstoječega dobavitelja ali pa v postopku izbora preferirajo vam konkurenčne ponudnike. Pogoste so tudi takrat, ko vas obstoječ kupec ne vidi kot možnega partnerja na področju, na katerem še ne sodelujete in je potrebno izrivati konkurenco. V vseh situacijah je potrebno uporabiti posebno prodajno tehniko – Asertivna prodaja.

Razvojna pot s kombiniranim učenjem – Asertivna prodaja

Asertivna prodaja

KOMU JE RAZVOJNA POT NAMENJENA

Razvojna pot je namenjena vsem v prodaji, ki ste pogosto v prodajnih situacijah, ko kupci izkazujejo odpor do vaše ponudbe in je potrebno spremeniti njihov odnos v zainteresiranega in naklonjenega.

KAJ UDELEŽENCI RAZVIJEJO IN PRIDOBIJO

  • Veščine in tehnike, ki prodajnikom omogočajo močan vpliv na kupca in s tem povečajo verjetnost za uspešno prodajo.
  • Pravi mentalni pristop – zmagovalno miselnost.
  • Naučili se boste kdaj in kako uporabiti asertivni prodajni pristop.
  • Kako izvesti strukturiran prodajni pogovor, da pri kupcu zbudite interes, željo in ustrezno aktivnost.
  • Kako zgraditi in uporabiti prave konkurenčne argumente.

VSEBINE POSAMEZNIH KORAKOV

1. KORAK: PRIPRAVA IN ZAČETNE NALOGE (spletni učni portal)

  • Vprašalnik o obnašanju v prodajnih situacijah
  • Interaktiven e-učni modul »Prilagojena prodaja«
  • Interaktiven e-učni modul »Učinkovita uporaba argumentacije«
  • Pripravljalna naloga – analiza vaše in konkurenčne ponudbe

2. KORAK: PRAKTIČNO URJENJE – delavniško delo

  • Kako prepoznati različne prodajne situacije
  • Kdaj in kako uporabljati asertivno prodajo
  • Kakšno ponudbo izbrati in kako jo predstaviti, da vam odpre vrata (pozornosti, interes, vpliv)
  • Razvoj asertivnosti, prepričljivosti in projeciranja
  • Priprava obvladovanja konkurenčne situacije – razvoj pravih argumentov po metodi 6P
  • Vodenje pogovora s kupcem – uporaba prodajne strukture POPZIV

3. KORAK: IMPLEMENTACIJSKE NALOGE (spletni učni portal)

  • Interaktiven e-učni modul »Asertivna prodaja«
  • Izdelava 2 implementacijskih nalog
  • Zaključni vprašalnik
Preberite več v opisu programa
Prilagojena rešitev

Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!

KONTAKTIRAJTE NAS

Pridobite ponudbo