![](https://mercuri.net/img-srv/VRww7rtULJlNB5u29HuyQzpFD_BrQ0o1pWzs3niPW2g/resizing_type:auto/width:693/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:jpg/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/rotate:0/blur:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMTkvMTEvdHJlbmRzLWluZm9ncmFwaGljLXNxdWFyZS02OTN4Njk0LmpwZw.jpg)
PRENESITE POROČILO
Digitalizacija vse bolj opazno vpliva na B2B podjetja. Nenazadnje tudi na splet prodajnih kanalov. Ko smo pred kratkim raziskali uporabo digitalnih rešitev v prodaji in marketingu med nordijskimi B2B podjetji, je več kot 80% anketiranih navedlo, da imajo ali so v procesu uvajanja novih prodajnih kanalov kot posledica spremenjenih nakupnih navad strank, ki jih prinaša digitalizacija.