Prodaja v času upadanja trga – Ali vaše ekipe usposabljate s pravimi orodji za uspešno delo?

Ni presenetljivo, da se morajo prodajne strategije prilagajati spreminjajočim se tržnim razmeram in novim zahtevam. Prilagodljivost in fleksibilnost sta že od nekdaj ključni za uspešno prodajo, vendar je trenutni izziv predvsem izjemna hitrost sprememb na trgu. Če so podjetja prej prilagajala svoje strategije na četrtletni ravni, je zdaj potrebna veliko hitrejša odzivnost in bistveno večja agilnost.

Izziv

Leto 2020 je podjetjem prineslo edinstvene in nepričakovane izzive. Svetovna pandemija je številne organizacije prisilila v hiter prehod na delo na daljavo, kar je pomembno spremenilo ustaljene načine prodaje. Obenem je ekonomska negotovost povzročila večjo previdnost kupcev pri nakupnih odločitvah, zato so morale prodajne ekipe na novo opredeliti svoje strategije, da bi ohranile učinkovitost v hitro spreminjajočem se tržnem okolju.

Selling during challenging times

“V dobrih časih si mala in srednje velika podjetja lahko privoščijo, da del svojih virov namenijo pridobivanju velikih strank. V novi realnosti pa je ključno, da se osredotočijo predvsem na hitrost denarnega toka, ne pa nujno na velikost posameznega posla.”

John Greathouse
Master Prompt Engineering for B2B

Mercurijeva rešitev – temeljita in široko zastavljena analiza


Za uspešno soočanje s temi izzivi smo v Mercuri International izvedli poglobljeno raziskavo v različnih panogah, vključno s financami, farmacijo, gradbeništvom in področjem potrošniškega blaga. V raziskavi so sodelovali vodstveni kadri (C-nivo), vodje prodaje ter strokovnjaki s področja kadrov in usposabljanj. Naš cilj je bil razumeti, kako podjetja prilagajajo svoje strategije prodajnega usposabljanja, da bi svojim ekipam zagotovila prava orodja za uspešno delo.

Če želite izvedeti več o rezultatih raziskave, kliknite tukaj.

Rezultat

Na podlagi ugotovitev raziskave smo v Mercuri International razvili ciljno usmerjene programe usposabljanja, ki podjetjem omogočajo učinkovito prilagajanje novim izzivom. S poudarkom na ključnih kompetencah, kot sta prodaja na daljavo in upravljanje odnosov v virtualnem okolju, so organizacije ohranile svojo produktivnost in učinkovito zadovoljevale potrebe svojih strank kljub težavam, ki jih je povzročila pandemija in ekonomska negotovost.

Zaključek

Odkrijte, kako so naše rešitve pomagale uspešnim podjetjem doseči zastavljene cilje. Preberite naše zgodbe o uspehu in spoznajte konkretne primere, kako so naše strategije pozitivno vplivale na poslovanje podjetij. Naj vam bodo naše izkušnje navdih za rast vašega posla!

Selling during challenging times

Želite izvedeti več o možnostih sodelovanja z vašim podjetjem?