Navdihujoče prodajno usposabljanje za vodilno podjetje v globalni panogi pijač.
Z več kot 50 premium in super premium blagovnimi znamkami je skupina Campari eden glavnih akterjev v globalni industriji pijač. S sedežem v kraju Sesto San Giovanni v Italiji so Camparijevi izdelki na voljo v več kot 190 državah sveta, skupina pa zaposluje približno 4.000 ljudi po vsem svetu.
Z vodjo komercialnih zmogljivosti v družbi Campari Barbaro Forlino smo se pogovarjali o njeni vlogi, izzivih, s katerimi se sooča, in o tem, kako ji je sodelovanje z družbo Mercuri International pomagalo pri doseganju zadanih ciljev.
Stranka pravi:
─ “Odkrili smo (Mercurijevo) sposobnost, da igra globalno in deluje lokalno – da sledi posamezniku in nam ponudi digitalno rešitev. Zelo enostavno, zelo inteligentno in 100% prilagojeno naši viziji. Šlo je za (mešanico) mednarodne verodostojnosti, inovativnosti, digitalne ponudbe in individualne skrbi za posameznika.”
Barbara Forlino, Campari
─ “…Mercuri je vzpostavil pristno kredibilnost pri prodajalcih, saj zna govoriti jezik prodaje, hkrati pa izvajati coaching. Zelo dobro razume prodajni in pogajalski proces ter izzive, značilne za sektor HoReCa (hoteli ─ restavracije ─ catering), od tod izvira zaupanje. Oseba je tista, ki naredi razliko.”
Barbara Forlino, Campari
Izziv
Campari je uvedel programe e-poslovanja za izboljšanje odnosov s strankami in ohranjanje kakovosti storitev v spreminjajočem se komunikacijskem okolju. Barbara si je postavila cilj ustvariti program usposabljanja za več kot 150 vodij prodaje, da bi jih uveljavila kot panožne strokovnjake, ki lahko obiščejo prodajna mesta in vplivajo tako na “miksologe” kot na lastnike lokalov.
Rešitev
Digitalna učna pot za Campari je bila prilagojena njihovim specifičnim potrebam, pri čemer je prehod na digitalno usposabljanje med pandemijo postal ključnega pomena za poslovanje, saj ekipe niso mogle usposabljati v bolj običajnih pogojih. Mercurijev pristop je prinesel revolucijo v formatu in obsegu Camparijevega usposabljanja, saj je z digitalnim učenjem dosegel veliko širše občinstvo.
Rezultat
Kljub doslej nevidenim pretresom v barski panogi, je Camparijev program usposabljanja zagotovil kontinuiteto z digitalnim učenjem in ohranil občutek skupnosti ter motivacije za zaposlene med zaprtjem zaradi pandemije. Barbara Forlino je poudarila pomen digitalnega usposabljanja pri negovanju občutka skupnosti med družbenimi omejitvami.
Zaključek
Ko Mercuri reče “globalni doseg, lokalna ekspertiza”, je to več kot le slogan. Razlika med “dobrim” in “odličnim” usposabljanjem se kaže v tem, da konzultanti za prodajno usposabljanje dobro razumejo potrebe podjetja in skupaj z njim oblikujejo rešitev usposabljanja, ki bo ustrezala podjetju in njegovim zaposlenim, ter jih podpirajo na vsakem koraku.