Virgin Holidays – razvojni program “Selling At My Best”

Učenje skozi simulacije, igranje vlog in deljenje najboljših praks.

Program Selling At My Best je v trgovinah Virgin in centru za stik s strankami povzročil pomemben premik v dojemanju prodaje. Gre za preobrazbeno pobudo, ki je močno okrepila samozavest ekipe ter pozitivno vplivala na njihov pristop in zaupanje pri prodaji.

Izziv

Kako usposobiti izjemno uspešno prodajno ekipo Virgin Holidays, da bo pritegnila in navdušila več strank k rezervaciji svojih sanjskih počitnic pri Virgin Holidays.

Takoj smo lahko opazili učinek Mercurijevega razvojnega programa “Selling At My Best”. Dosegli smo namreč najvišjo oceno angažiranosti v zgodovini podjetja – 91% v primerjavi s prejšnjim najboljšim rezultatom 81%. V primerjavi z enakim obdobjem lani se je naš letni rezultat povečal za kar 40%.

vodja maloprodaje pri Virgin Holidays Dan Buckingham

Rešitev

Program Selling At My Best, zasnovan po meri, uporablja simulacije in participativno gledališče (Forum Theatre) kot učinkovito orodje za krepitev prodajnih ekip. Skozi avtentične, življenjske situacije udeleženci razvijajo sposobnosti za ustvarjanje vrhunskih izkušenj za stranke ter so deležni dragocenega coachinga s povratnimi informacijami in usmerjeno podporo pri svojem razvoju.

Rezultat

Rezultati sodelovanja med podjetji Virgin Holidays in Mercuri International

  • Program usposabljanja Selling At My Best se je izkazal kot izjemno praktičen in neposredno uporaben v vsakdanjih prodajnih situacijah. Vodje in člani ekip so posebej izpostavili njegov preoblikovalni učinek na odnos do prodaje ter opazno okrepljeno samozavest v timu.

Zaključek

Zahvaljujoč programu Selling At My Best je Virgin Holidays dosegel najvišjo raven zavzetosti zaposlenih v zgodovini podjetja – kar 91 %.

Želite izvedeti več o možnostih sodelovanja z vašim podjetjem?