Zakaj je hibridna prodaja prihodnost prodaje?
Kako torej uskladiti osebno in spletno? Katere veščine bomo potrebovali, da bomo v prihodnje ostali resnično konkurenčni? Zbrali smo spoznanja iz naše nedavne raziskave vodilnih v panogi “Poročilo o hibridni prodaji 2021”, da bi izvedeli ...
In zdaj?
Je hibridna prodaja “nova nova normala”? Kaj nam ugotovitve poročila povedo o trendih, ki vplivajo na sodobne prodajne tehnike? Naša objava na blogu - 5-minutno branje - obravnava “velika” vprašanja.
Preberite objavo na bloguKaj ugotovitve poročila pomenijo za vas in vašo organizacijo?
Zadnjih nekaj let nas je naučilo, da so edina stalnica spremembe. Ko razgrnemo rezultate in dejstva iz poročila, kaj pravzaprav pomeni hibridna prodaja?
Pripravite vašo prodajno ekipo na izzive prihodnosti...
Če pogledamo v prihodnost prodaje, je gotovost le ena - prihodnost je hibridna. Čas je za nadgradnjo veščin in spretnosti, ki ekipam zagotavljajo orodja, potrebna za učinkovito sodelovanje s strankami v svetu tako spletnih kot osebnih sestankov. Mercuri International vas podpira na vsakem koraku pri ustvarjanju trajnostnih sprememb v vaši prodajni ekipi. Zavedamo se, da so potrebe vsake stranke drugačne in razvijamo modularno ter prilagodljivo usposabljanje, ki pomaga vašim ekipam doseči prodajno odličnost.