Stockholm, 28. julij 2015 – Podjetje Mercuri International se je ponovno uvrstilo na Selling Power seznam 20 najboljših podjetij na področju prodajnega treninga leta 2015. Gre za podjetja, ki so se izkazala z učinkovito pomočjo prodajnim managarjem pri povečevanju uspešnosti njihovih prodajnih ekip. Seznam je bil objavljen v avgustovski številki revije Selling Power, naročnikom dostopne v prvem tednu avgusta.
Po besedah ustanovitelja organizacije in založnika revije Selling Power Gerharda Gschwandtnerja, je prodajni trening ključni element uspešnih prodajnih podjetij.
“Odlični prodajalci za doseganje ciljev potrebujejo ustrezna orodja, ustrezne spretnosti in ustrezno stanje duha”, pravi. “Dobro zamišljen program svetovalne prodaje lahko pokrije vsa tri področja. Prodajni managerji bi se morali posluževati seznama 20 najboljših podjetji na področju prodajnega treninga in z njegovo pomočjo poiskati rešitve, ki najbolj ustrezajo njihovim potrebam.”
Podjetja uvrščena v letošnji seznam prinašajo prodajnim organizacijam naslednje prednosti:
- svetovalni pristop
- kvantitativno merljive rezultate
- nudijo možnost prilagoditve potrebam strank in podporo po končanem treningu
- informacijo o najboljših rezultatih donosnosti naložbe (ROI) in zadovoljstvu strank.
Štirje glavni kriteriji, na podlagi katerih je potekala izbira najboljših podjetij na področju prodajnega treninga:
- poglobljenost in širina ponujenih treningov
- inovativne in nove ponudbe (specifični programi treninga, posebne metodologije) ali načini podajanja informacij
- sposobnost prilagoditve svoje ponudbe potrebam strank
- stopnja zadovoljstva strank
Po besedah urednikov revije Selling Power so podjetja uvrščena na seznam 20 najboljših podjetij na področju prodajnega treninga “dokazala odlično poznavanje veščin in orodij, ki so potrebna za uspeh in zagotavljanje konkurenčnosti v sodobnem prodajnem okolju”.
Za več informacij obiščite spletno stran sellingpower.com ali pokličite na sedež Selling Power (540) 752-7000.
O Selling Power
Selling Power, poleg revije z istoimenskih naslovom (vodilne revije za prodajne managerje in direktorje prodaje), od leta 1981 izdaja tudi spletni glasili Sales Management Digest in Daily Boost of Positivity ter pet-minutno serijo intervjujev z najuspešnejšimi poslovneži. Selling Power je redni medijski sponzor prodajne konference Sales 2.0 Conference.
O Gerhardu Gschwandtneru
Gerhard Gschwandtner je ustanovitelj in CEO Selling Power ter založnik istoimenske revije. Vodi priljubljeno video serijo, v kateri so predstavljeni intervjuji z vodilnimi direktorji prodaje, direktorji trženja in izvršnimi direktorji (CEO-ji), poleg tega je reden gost prodajne konference Sales 2.0 Conference. Je dobitnik nagrade Sales & Marketing Executives International Inc. 2010 in nagrade Ambassador of free Enterprise. Njegov blog lahko spremljate na spletni strani blog.sellingpower.com.
KONTAKT
Larissa Gschwandtner
713/874-0898
larissa@sellingpower.com
O Mercuri International
Z edinstveno kombinacijo svetovalno treninškega pristopa pomagamo okoli 15000 podjetjem na leto – v več kot štiridesetih državah in v več kot tridesetih jezikih-, da bi postali bolj učinkoviti in uspešni pri svojih prodajnih aktivnostih in dosegli potrebno izboljšanje rezultatov.
Za več informacij o podjetju Mercuri International obiščite spletno stran www.mercuri.net
KONTAKT
Frank Herbertz, CEO Mercuri International Group
Email: press@mercuri.net
Telefon: +46 8 705 29 00, mobi: +86 136 2179 5242