Stockholm, 16. septembra – Selling Power je pravkar objavil svoj prvi seznam podjetij, ki vodjem prodaje pomagajo pri navigaciji po vse bolj virtualnem svetu preko virtualnega prodajnega usposabljanja. Mercuri International s ponosom sporoča, da je bil vanj vključen. Seznam “Top 20 Online Sales Training Companies 2020” je objavljen v septembrsko/oktobrski številki revije Selling Power, ki je izšla v digitalni obliki.
Ta seznam najboljših 20 se prvič osredotoča na najboljše organizacije, ki ponujajo virtualno prodajno usposabljanje. Vodjem prodaje s področja B2B pomaga, da izberejo pravega partnerja za prodajno usposabljanje, ki bo prodajalcem v pomoč pri krmarjenju znotraj spreminjajočih se nakupovalnih poti B2B strank, doslednejšemu sklepanju večjih poslov, izogibanju običajnim pastem prodaje in doseganju ciljev.
Ustanovitelj podjetja Selling Power Gerhard Gschwandtner pravi, da je seznam, osredotočen na virtualno usposabljanje, še posebej pomemben, saj je COVID-19 za vodje in ekipe na področju B2B prodaje pospešil prehod na virtualno poslovanje.
“Najnovejše raziskave podjetja McKinsey & Company kažejo, da je 90% prodajnih ekip prešlo na prodajo na daljavo,” pravi. “Iskanje partnerja za prodajno usposabljanje, ki lahko dejansko nudi učinkovito virtualno učenje – na enak način, kot poslujejo B2B prodajne ekipe – bo za vodje ključnega pomena pri soočanju s posledicami krize in načrtovanju za prihodnost.”
Gschwandtner dodaja, da je učinkovito izvajanje virtualnega prodajnega usposabljanja ena izmed številnih tem, ki jih bodo strokovnjaki obravnavali na povsem virtualni konferenci Sales 3.0, ki bo potekala 14. oktobra. Več informacij o tem dogodku najdete na spletni strani http://www.sales30conf.com/vegas2020.
Vsa podjetja na seznamu Selling Power Top 20 Online Sales Training Companies 2020 so predložila izčrpno prijavo, ki je vsebovala podroben seznam njihove ponudbe za usposabljanje in ohranjanje znanj, inovativnih rešitev in njihovih edinstvenih prispevkov na trgu usposabljanja za prodajo.
Glavna merila, ki so bila uporabljena pri primerjavi kandidatov za izbor podjetij, uvrščenih na seznam 20 najboljših za virtualno usposabljanje leta 2020, so bila:
- Strategije za vključevanje udeležencev, vključno z metriko njihove vključenosti
- Platforma in aplikacije, ki jih uporabljajo za izvedbo virtualnega usposabljanja
- Obseg in širina virtualnih ponudb (npr. ponudb strankam prilagojenih usposabljanj, ponudb virtualnih usposabljanj, ki jih vodi konzultant)
- Metodologije v podporo ohranjanja znanj
- Moč povratnih informacij strank, ki se nanašajo na prejeto podporo, donosnost naložbe, enostavnost uporabe in njihovo splošno zadovoljstvo
Ekipa Selling Power je kot del ocenjevanja anketirala in preučila povratne informacije 230 strank od prijavljenih podjetij za prodajno usposabljanje. Tu je kratek izbor komentarjev strank podjetij, ki so se uvrstila na seznamu:
“Prejeli smo dragocena orodja za lažje doseganje ciljev.”
“Sprememba pravil igre za naše poslovanje!”
“Zelo skrbno pripravljene virtualne vsebine so omogočile impresivno vključevanje zaposlenih.”
“Pomembna merljiva in dolgotrajna vrednost za naše poslovanje.”
“Izjemen partner za naše podjetje z vsebinami razvoja prodajnih veščin svetovnega nivoja.”
“Naredili smo veliko razliko v rezultatih, razvidnih na terenu.”
Oglejte si seznam Selling Power Online Top Sales Training Companies 2020.
O Selling Power
Vodilna digitalna revija za prodajne menedžerje Selling Power, ki izhaja od leta 1981, poleg Personal Selling Power, Inc., izdaja še spletni glasili Sales Management Digest in Daily Boost of Positivity ter video posnetke intervjujev z najvišjimi izvršnimi direktorji. Selling Power je redni medijski pokrovitelj dogodka Sales 3.0 Conference, katerega se vsako leto udeleži več kot 1000 vodij prodaje.
Kontakt:
Daniela Vidakovic Lundin, Global Marketing Manager,
Mercuri International Group
Email: daniela.v.lundin@mercuri.net
Telefon: +46 8 705 29 34
Larissa Gschwandtner, VP, Sales & Marketing, Selling Power
Email: larissa@sellingpower.com
Telefon: +1 540 538 77 06