Na poslovnem zajtrku »Digitalno učenje« smo pozornost posvetili trendom, najnovejšim rešitvam ter primerom dobrih praks na področju digitalnega učenja.
Prodajniki imajo namreč v povprečju za trening na voljo le 24 minut tedensko. Če to postavimo v kontekst, zobozdravniki priporočajo, da je za zdravo ščetkanje potrebnih 28 minut. A medtem ko se vsi zavedamo pomena redne ustne higiene, se zdi neverjetno, da samo 1% običajnega 40-urnega delovnega tedna namenjamo nečemu tako bistvenemu za naš poklicni razvoj.
Kaj lahko storimo? Možnosti je več. Lahko poskušamo teh 24 minut kar najbolje izkoristiti, ali pa poiščemo nove ustvarjalne načine za prerazporeditev zapravljenega časa od drugih dejavnosti.
V Mercuri International nenehno opazujemo prodajne ekipe po vsem svetu (in kako delujejo), zato smo v našem »Digital Learning Centru« oblikovali popolno učno rešitev, posebej prilagojeno njihovim potrebam.
Maja Cimprič, instructional designer v Mercurijevem Digital Learning Centru, je zato predstavila najnovejše pedagoške pristope k digitalnim modulom, različne primere digitalni učnih rešitev ter izkušnje iz našim mednarodnih projektov.
Ugotovili smo, da je za zagotovitev odlične digitalne učne izkušnje, ki zagotavlja vključenost udeležencev, potrebno v okviru kombinirane učne poti (kombinacije digitalnih elementov in treninga »v živo« – blended learning) sočasno združiti še štiri ključne elemente:
- pedagogiko oz. ustrezno oblikovanje učne poti,
- močno vsebino, npr. prodajno ekspertizo,
- ustrezno tehnološko rešitev in
- vodenje učnega projekta, ki zagotavlja, da bo le-ta v opredeljenem roku in okviru proračuna dosegel zastavljene cilje.