Kako uspešni ste pri digitalizaciji prodaje v vašem podjetju? Kje ima svoje mesto digitalizacija v prodaji, kako digitalizacija podpira razvoj prodajnih aktivnosti in kapacitet ter kako ste delali včeraj, katere so današnje prakse in kakšni so trendi za vaše delo jutri?
Na konferenci Pantheon o digitalizaciji 2019 je direktor Mercuri International Slovenija Davor Fabčič predstavil vlogo in pomen digitalizacije v prodaji, ki je že močno vstopila ne le na področje rezultatov in portfelja strank, temveč tudi na področje upravljanja aktivnosti in predvsem razvoja sposobnosti prodajnih ekip.
Digitalizacija na področjih doseženih prodajnih oz. poslovnih rezultatov in portfelja kupcev nam je znana in blizu. Kar se nam morda zdi manj znano je, kako digitalizacija prodira na področje razvoja prodajnih aktivnosti in kapacitet. Digitalizacija že in bo v prihodnje omogočila podjetjem razviti konkurenčno prednost na slednjih ključnih področjih, ki sta hkrati tudi edini, na katera v prodaji lahko neposredno vplivamo.
Nekaj utrinkov dogajanja na konferenci: