Ključne prodajne tehnike – MI Essential Selling Skills

Bi radi izboljšali svojo prodajno uspešnost?

Vaše ključne prodajne tehnike so vselej osnova vsakega uspešnega prodajnega pogovora. Izboljšanje pravih prodajnih veščin in spretnosti vam omogoča ustreznejše prodajne pogovore! V tej učni poti boste spoznali vse korake prodajnega procesa in prejeli koristne nasvete, kako uporabiti ustrezne prodajne tehnike.

Preberite več

Vas zanima izvedeti več? Preberite opisni letak programa! Ne glede na to, ali vas zanima ena vsebina ali učna pot, ali več njih – poskrbimo, da vaše usposabljanje ustreza potrebam vas in vaše organizacije.

Oblika izvedbe

100% digitalno ali v kombinaciji z delavniškim delom v živo oz. virtualni učilnici.

Pristop pripovedovanja zgodb (Storytelling) s prodajnikom in z njegovim trenerjem. Videi, vaje, vprašalniki, dokumenti, ki jih lahko prenesete, igrificiran scenarij in odprti forumi za povezovanje in izmenjavo informacij. Vse učne vsebine so prilagojene za uporabo na prenosnikih, tabličnih računalnikih in pametnih telefonih.

Pregled programa

  1. Priprava
    Pripravite se na prodajni sestanek tako, da zagotovite, da so zbrane vse pomembne informacije o stranki.
  2. Pristop
    S pomočjo metode CND zagotovite, da bo vaš prvi pristop do stranke uspešen.
  3. Opredelitev potreb
    Zastavite prava vprašanja z uporabo metode DMSD, ki pomaga razumeti dejanske potrebe stranke.
  4. Argumentacija
    Predstavite prepričljivo argumentacijo s poudarkom na prednostih vaše rešitve.
  5. Obvladovanje ugovorov
    Obvladajte ugovore stranke s pomočjo tehnike 7 korakov.
  6. Zaključevanje
    Zaključite posel s šestimi tehnikami zaključevanja, ki vodijo do končnega sprejema rešitve s strani stranke.

Ključne prodajne tehnike – kratki odgovori

Kako doseči prodajno odličnost?

Z integriranimi učnimi rešitvami, ki vam bodo zagotovile orodja in postopke za reševanje vsakršnih izzivov.

Ali se je mogoče naučiti prodajnih veščin?

Da. Prodaja je kombinacija umetnosti in znanosti ter se jo je mogoče naučiti s kombinacijo učenja, treninga in prakse.

Kaj je pridobivanje strank?

Pridobivanje strank se nanaša na postopek pridobivanja novih strank za podjetje. Gre za postopek prepoznavanja, privabljanja in prepričevanja ljudi, da kupijo vaše izdelke, ter njihove preobrazbe v kupce.

Kako se je spremenila nakupna pot strank?

Na splošno potencialne stranke pridobijo veliko informacij na spletu, preden vzpostavijo dejanski stik s potencialnim dobaviteljem. Zato je pomembno, da vrednost izdelka ali storitve razložite v vseh razpoložljivih virih informacij, še preden se vzpostavi stik.

Kje začeti?

Kontaktirajte nas

Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Pobrskajte po naših drugih učnih poteh, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli ste in kadar vam ustreza. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!