Učinkovita nadgradnja naložb v prodajni coaching družbe s področja kemijske industrije

Ozadje

Velika multinacionalka s področja kemijske indrustrije je veliko vložila v prodajni coaching svojih najboljših vodij prodaje. Čeprav so bile njihove veščine coachinga dobre, so želeli zagotoviti več podpore pri implementaciji. 

Družba je v to področje vlagala že osem let, zato je želela to osnovo nadgraditi z uporabo obstoječih podatkov o prodajnih ekipah in izboljšati veščine coachinga.

Izziv

Družba s področja kemijske industrije je želela izboljšati veščine coachinga svojih vodij prodaje z uporabo naložb iz preteklih osmih let za doseganje učinkovitejše implementacije in uporabo obstoječih podatkov za sprejemanje informiranih odločitev.

The objective

Rešitev

V sodelovanju z družbo Mercuri International je razvila virtualnega pomočnika ali klepetalnega robota (chatbot), ki bi vodjem prodaje omogočal dostop do gradiv in podatkov ter jim hkrati zagotavljal navodila za učinkovito uporabo informacij. Virtualni pomočnik je bil razvit z uporabo pristopa in vsebine iz prejšnjih osmih let prodajnega coachinga.

The solution

Rezultat

Družba je lahko izkoristila svojo preteklo naložbo v prodajni coaching in izboljšala njegovo kakovost z uporabo prodajnih podatkov, ki so ji bili na voljo. Vodje prodaje so lahko enostavno dostopali do podatkov, kar jim je omogočilo sprejemanje informiranih odločitev in zagotavljanje ciljno usmerjenega coachinga svojim ekipam.


Virtualni pomočnik je bil zasnovan tako, da je bil uporabniku prijazen, vodje prodaje pa so lahko do njega dostopali kadar koli s svojih mobilnih naprav ali računalnikov. Virtualni pomočnik je zagotavljal podatke o prodaji v realnem času, kar je vodjem prodaje omogočalo sprejemanje informiranih odločitev in ciljno usmerjeno svetovanje njihovim prodajnim ekipam.

Prav tako je zagotovil navodila za uporabo informacij za razvoj učinkovitih prodajnih strategij in taktik.

Zaključek

Z uporabo preteklega usposabljanja in osredotočanjem na izvajanje so lahko izboljšali svoje trenerske veščine. Virtualni pomočnik je vodjem prodaje zagotovil podatke o prodaji v realnem času, kar jim je omogočilo, da so bili bolje informirani in da so svojim ekipam zagotavljali ciljno usmerjen coaching.

To bi lahko bilo koristno za vsa podjetja, ki želijo izboljšati svoje veščine coachinga in pri tem uporabljati trenutne podatke za sprejemanje informiranih odločitev.

PA ZAČNIMO

SPOZNAJTE, KAJ LAHKO MERCURI STORI ZA VAS

Z veseljem vam bomo pokazali, kako vam lahko Mercuri pomaga pri rasti vašega posla!