Veliko podjetij ima vzpostavljen pristop in ekipe za upravljanje strank, vendar pogosto ne delujejo tako, kot bi si želeli.
Mercuri International je številnim podjetjem pomagal izboljšati poslovanje na naslednjih področjih:
- Povečanje prihodkov strank z dobičkonosno prodajo celotnega portfelja.
- Učinkovita navzkrižna in dodatna prodaja znotraj strank.
- Opredelitev in sporočanje dejanske oprijemljive vrednosti, ki jo lahko prinesejo svojim ključnim strankam.
- Učinkovita uporaba orodij za načrtovanje dela s strankami in postopkov za doseganje rasti strank ter sprejemanje odločitev o vlaganju v vire.
- Vodenje in upravljanje ekip za stranke na daljavo.
- Vplivanje brez pooblastil v lastni organizaciji.
- Skrb, da zagotavljanje rešitev, storitev in izdelkov izpolnjuje in presega pričakovanja strank.
Če želite izvedeti več o tem, kako smo podjetju Siemens pomagali rešiti nekatera od teh vprašanj, kliknite spodnje povezave do video posnetkov. Lahko si ogledate celotno predstavitev ali pa se poglobite v eno od tem, navedenih tukaj.
Zakaj Mercuri – Zakaj je Siemens izbral Mercuri International
Analiza – Kakšno analizo smo opravili, da bi zagotovili, da se bo naša rešitev osredotočila na vprašanja, ki bodo za Siemens pomenila največjo spremembo
Svetovanje – Kako smo sodelovali pri oblikovanju rešitev
Usposabljanje – Kaj je vključevalo usposabljanje
Implementacija – Kako je bilo usposabljanje izvedeno
Konsolidacija – Kako je bila konsolidirana začetna implementacija
Nasveti za druge – Kaj bi Siemens svetoval drugim, ki so v podobnem položaju
Rezultati – Kakšen je bil učinek na podjetje in zaposlene
Bi želeli izvedeti več o učinkovitem upravljanju strank?
Za več informacij nam pišite ali nas pokličite na 01/520 80 30.