Odlično upravljanje strank z družbo Siemens

Mnoga podjetja imajo vzpostavljen sistem in ekipe za upravljanje strank, vendar ta pogosto ne delujejo tako učinkovito, kot bi si želela. Siemens, kot globalno podjetje, je zato iskal partnerja, ki bi lahko na globalni ravni in na enoten, standardiziran način naslovil izzive upravljanja strank.

Izziv

Podjetje Siemens je želelo okrepiti svoje zmožnosti upravljanja strank, da bi utrdilo odnose z njimi in spodbudilo dolgoročno rast poslovanja. Ključni izziv je bil zagotoviti skrbnikom strank ustrezna znanja in strategije za učinkovito vodenje zahtevnih interakcij s strankami.

Menim, da gre za celovit pristop – k učinkovitosti in uspehu razvojnega programa ne prispeva le en sam element. Če bi moral izpostaviti eno stvar, bi poudaril, da je izjemno pomembno, da so ljudje vključeni v usposabljanje v živo. Takšna izkušnja krepi njihove veščine in hkrati spodbuja izmenjavo najboljših praks med skrbniki strank.

Dr. Hajo Rapp, podpredsednik za upravljanje strateških strank, Siemens

Rešitev

Mercuri International je zasnoval prilagojen program usposabljanja, osredotočen na upravljanje strateških strank, ki je temeljil na analizi vrzeli v znanjih, ki jo je izvedel Siemens. Program je vključeval praktična orodja, metode in coaching, s pomočjo katerih so skrbniki strank v podjetju Siemens lahko razvili bolj strukturiran in na stranko usmerjen pristop.

Rezultat

Rezultati sodelovanja med podjetji Siemens in Mercuri International

Program usposabljanja je prinesel občutno izboljšanje učinkovitosti upravljanja strank v podjetju Siemens.
Udeleženci so pridobili:

  • boljši vpogled v stranke in njihovo poslovanje,
  • izboljšane veščine upravljanja odnosov s strankami,
  • večjo sposobnost prepoznavanja in izkoriščanja poslovnih priložnosti,
  • kar je na koncu prispevalo k dolgoročni uspešnosti strank in rasti podjetja.

Siemens je globalno tehnološko podjetje, specializirano za rešitve na področjih industrije, infrastrukture, mobilnosti in zdravstva. Z močnim poudarkom na digitalizaciji, avtomatizaciji in trajnostnem razvoju Siemens razvija inovativne tehnologije, ki spodbujajo učinkovitost in preobrazbo v številnih panogah. Podjetje, ustanovljeno leta 1847, deluje v več kot 190 državah po svetu ter zagotavlja vrhunske rešitve, ki oblikujejo prihodnost industrije in izboljšujejo kakovost življenja po vsem svetu.

Zaključek

Usposabljanje je prineslo številne pozitivne učinke, kot so boljši poslovni rezultati, večja motivacija ter večja povezanost med udeleženci. Z zagotavljanjem ustreznih znanj in metodologij za skrbnike strank je podjetje Siemens okrepilo odnose s strankami, izboljšalo sodelovanje ter povečalo število poslovnih priložnosti.

Za več podrobnosti

Če želite izvedeti več o tem, kako smo pomagali podjetju Siemens pri reševanju nekaterih od teh izzivov, kliknite spodnje video povezave. Lahko si ogledate celotno pot ali pa izberete posamezno temo s spodnjega seznama.

  • Zakaj Mercuri – Zakaj je Siemens izbral Mercuri International.
  • Analiza – Kakšno analizo smo opravili, da bi zagotovili, da se bo naša rešitev osredotočila na vprašanja, ki bodo za Siemens pomenila največjo spremembo.
  • Svetovanje – Kako smo sodelovali pri oblikovanju rešitev.
  • Usposabljanje – Kaj je vključevalo usposabljanje.
  • Implementacija – Kako je bilo usposabljanje izvedeno.
  • Konsolidacija – Kako je bila konsolidirana začetna implementacija.
  • Nasveti za druge – Kaj bi Siemens svetoval drugim, ki so v podobnem položaju.
  • Rezultati – Kakšen je bil učinek na podjetje in zaposlene.