V dinamičnem okolju globalnega poslovanja je strateška usmerjenost v prihodnost pomembnejša kot kadarkoli prej. Tega se je dobro zavedalo podjetje BabyBjörn, ki se je leta 2023 odločilo za pomemben korak naprej. Združilo je svoje najuspešnejše vodje prodaje iz celega sveta, da bi dodatno razvili njihovo strokovno znanje na področjih načrtovanja za stranke in pametnih prodajnih strategij.
Globalna prisotnost podjetja BabyBjörn, ki obsega trge od Azije prek Evrope do Severne Amerike, je pri razvoju kadrov predstavljala precejšen izziv. A njihova vizija je bila jasna: svoje vodje so želeli opremiti z znanji, ki so ključna za uspešno delovanje v sodobnem kompleksnem poslovnem okolju. V sodelovanju s podjetjem Mercuri International so razvili globalni prodajni program, osredotočen na Vodenje ključnih kupcev (KAM) in Prodajo vrednosti (VBS). Usposabljanje je temeljilo na hibridni metodologiji, ki učinkovito združuje digitalne module z virtualnimi treningi in s treningi v živo.
Izziv
Leta 2022 je podjetje BabyBjörn svoje vodje prodaje iz regij EMEA, Japonske, Južne Koreje, jugovzhodne Azije, Kitajske in Severne Amerike vključilo v navdihujoč razvojni program.
Njihov cilj je bil jasen – dodatno okrepiti veščine strateškega načrtovanja za stranke in spodbuditi vodje k oblikovanju inovativnih poslovnih rešitev, temelječih na prodaji vrednosti.
Izbrani vodje naj bi tudi izboljšali svoje sposobnosti za ponovno pogajanje o dogovorih s strankami v hitro spreminjajočem se globalnem poslovnem okolju.


“Sodelovanje s podjetjem Mercuri International, ki smo ga začeli leta 2023, nam je omogočilo, da smo kot globalna blagovna znamka poenotili in izboljšali svoj pristop k trgu in pridobili orodja ter znanje za ustvarjanje še večje vrednosti za naše partnerje in potrošnike po vsem svetu.”
Globalni direktor prodaje BabyBjörn Martin Eisele
Rešitev, ki sta jo uvedla BabyBjörn in Mercuri
V tesnem sodelovanju z globalnim direktorjem prodaje družbe BabyBjörn Martinom Eiselejem je podjetje Mercuri International uvedlo program vodenja ključnih kupcev, ki temelji na metodologiji hibridnega učenja. Ta združuje digitalne module z virtualnimi treningi in treningi v živo.
Digitalni del usposabljanja je udeležencem omogočil, da so se vnaprej seznanili s ključnimi teorijami in koncepti. Tako so se lahko med treningi v učilnici bolj osredotočili na izmenjavo izkušenj in krepitev timskega dela v konkretnih poslovnih situacijah.
Da bi zagotovili dolgoročni razvoj prodajnih kompetenc, so bili organizirani tudi prodajni laboratoriji (Sales Labs), kjer so udeleženci v manjših skupinah reševali kompleksne primere iz prakse. To je zagotovilo stalno rast znanja in učinkovitejšo uporabo teorij ter modelov, pridobljenih med usposabljanjem, kar se je odrazilo v izboljšanih rezultatih njihovega prodajnega dela.

“Ker je bila vsebina usposabljanja prilagojena našim lastnim orodjem, predlogam in procesom, je bilo usposabljanje izjemno praktično in hitro prenosljivo v naše vsakodnevne aktivnosti, kar nam že omogoča opaziti izboljšane rezultate v prodaji.”
Globalni direktor prodaje BabyBjörn Martin Eisele
Rezultat
Rezultati sodelovanja med podjetji BabyBjörn in Mercuri International
- Okrepljeno znanje o strateškem načrtovanju za ključne stranke na posameznih poslovnih področjih
- Izboljšana sposobnost oblikovanja poslovnih rešitev, ki temeljijo na ustvarjanju vrednosti
- Krepitev timskega duha in učinkovitejše sodelovanje v prodajnih ekipah
Globalni direktor prodaje pri družbi BabyBjörn Martin Eisele pravi:
Sodelovanje z družbo Mercuri International nam je prineslo številne koristi. Ne samo, da smo izboljšali in nadgradili naše prodajne veščine ter kompetence, temveč smo se tudi kot ekipa še bolj povezali. Sodelovanje nam je omogočilo, da smo si medsebojno izmenjavali izkušnje, se učili drug od drugega in poglobili kulturo medsebojne pomoči.
Ker je usposabljanje potekalo po globalni pandemiji, smo še posebej cenili priložnost, da smo se lahko srečali tudi osebno, kar je dodalo pomembno dodatno vrednost. Interakcija med ekipami se je ohranila tudi po zaključku formalnih usposabljanj.
Podobno kot številna druga podjetja se tudi mi soočamo z novimi priložnostmi in izzivi zaradi hitrega razvoja panoge potrošniškega blaga, vse večje dostopnosti in transparentnosti informacij za naše stranke in končne potrošnike ter vse ostrejše konkurence. Prav zato je ključnega pomena, da vlagamo v naše ljudi – da lahko našim strankam zagotovimo dodano vrednost in hkrati podpremo naše cilje glede trajnostne, dobičkonosne rasti, ki temelji na moči naše blagovne znamke.
Način izvedbe usposabljanja, ki je kombiniral treninge v živo in virtualno z digitalnimi moduli ter s praktičnim delom v prodajnih laboratorijih (Sales Labs), je bil med udeleženci zelo dobro sprejet. Prav tako je bila velika prednost, da smo usposabljanje izvajali na resničnih poslovnih primerih in ga prilagodili z uporabo obstoječih orodij ter procesov družbe BabyBjörn. To nam je omogočilo hitro integracijo pridobljenega znanja v vsakodnevno delo.
Poseben izziv je predstavljalo dejstvo, da je bilo usposabljanje namenjeno naši globalni organizaciji, vključno z ekipami iz Japonske, Južne Koreje, Kitajske, Hongkonga, Evrope in ZDA – vendar je uporaba hibridnega pristopa zagotovila, da smo ga uspešno izvedli.
BabyBjörn je švedsko družinsko podjetje, ki že od leta 1961 postavlja družino na prvo mesto. Razvija varne, kakovostne in premišljeno oblikovane izdelke za dojenčke in starše po vsem svetu. Že desetletja prisluhne izkušnjam in nasvetom staršev ter strokovnjakov, da bi ustvarilo praktične in trajne pripomočke, ki jih starši cenijo in z veseljem uporabljajo dlje časa. Vizija podjetja je jasna: družinam želi poenostaviti vsakdan, spodbujati bližino in jim pomagati, da v polnosti uživajo v dragocenih trenutkih otroštva.


Želite izvedeti več o možnostih sodelovanja z vašim podjetjem?