Izboljšana sposobnost predstavitve ponudbe vrednosti za skrbnike strank v zdravstvu

Ozadje

Zdravstvena panoga je zelo konkurenčna, saj se podjetja borijo za tržni delež in zvestobo strank. Ključni dejavnik pri pridobivanju prednosti pred konkurenti je sposobnost učinkovite predstavitve ponudbe vrednosti, pogosto v omejenem času.

Skrbniki strank v nekem zdravstvenem podjetju, ki se osredotoča na velike kapitalsko intenzivne medicinske sisteme in opremo, so se soočali s težavami pri uresničevanju te naloge, zaradi česar je prihajalo do izgubljenih priložnosti in manjših prihodkov.

Izziv

Zdravstveno podjetje je želelo izboljšati ponudbo vrednosti in predstavitvene sposobnosti svojih skrbnikov strank, da bi povečalo njihovo učinkovitost na trgu. Želja je bila pridobiti prednost pred konkurenti z učinkovito predstavitvijo ponudbe vrednosti, pogosto v omejenem času.

The objective

Rešitev

Pri reševanju tega izziva je zdravstveno podjetje sodelovalo z družbo Mercuri International z namenom oblikovanja in izvedbe vrhunskega razvojnega programa o predstavitvi ponudbe vrednosti na treh celinah in različnih trgih. Razvojni program je temeljil na hibridnem učnem pristopu, ki je vključeval virtualne seje in usposabljanje “v živo”.

The solution

Rezultat

Razvojni program o predstavitvi ponudbe vrednosti je bil zelo uspešen, saj so udeleženci izrazili veliko zadovoljstvo z inovativnim postopkom in zanimivimi pogledi, ki so jih ponudili strokovnjaki za umetno inteligenco in izkušeni trenerji. Skrbniki strank so poročali o pridobljeni večji samozavesti pri razvijanju in predstavljanju predlogov vrednosti.


Skrbniki strank so se na virtualnih sejah lahko seznanili z najboljšimi praksami za razvoj in predstavitev ponudbe vrednosti. Poleg tega so prejeli povratne informacije o svojih posnetih predstavitvah, pregledi predstavitev s pomočjo umetne inteligence pa so omogočili vpogled v to, kako izboljšati svojo predstavitev in sporočila.

Virtualno usposabljanje je skrbnikom strank omogočilo, da so vadili svoje spretnosti in prejeli povratne informacije v realnem času od izkušenih trenerjev, kolegov in umetne inteligence.

Zaključek

Podjetje je z uporabo hibridnega učnega pristopa in vključitvijo povratnih informacij umetne inteligence lahko zagotovilo celovito in inovativno izkušnjo usposabljanja, ki je ustrezala potrebam njegovih skrbnikov strank.

Ta pristop lahko služi kot model za druge organizacije, ki želijo izboljšati sposobnosti svojih prodajnih ekip.

PA ZAČNIMO

SPOZNAJTE, KAJ LAHKO MERCURI STORI ZA VAS

Z veseljem vam bomo pokazali, kako vam lahko Mercuri pomaga pri rasti vašega posla!