

Preberite naslednje

Kako nastop na sejmih spremeniti v oprijemljivo poslovno rast v kmetijsko-živilski panogi
A leading player in the agricultural sector had a long-standing tradition of attending top global trade fairs. However, year after year, its investment failed to deliver improved customer satisfaction or measurable ROI. The company turned to Mercuri International for targeted training support.

Uvajanje koncepta Prodaje vrednosti pri AHI Carrier
Program usposabljanja za Prodajo vrednosti (Value-Based Selling), ki ga je Mercuri International izvedel za AHI Carrier, se je izkazal kot prelomna pobuda, saj je spremenil miselnost servisnih inženirjev – iz reaktivnih izvajalcev so postali proaktivni svetovalci. Prodajna uspešnost se je v prvem letu po uvedbi v Grčiji povečala za 25%.

Trening poslovnih pogajanj: študija primera Banque Populaire Bourgogne Franche-Comté
V dinamičnem bančnem okolju, kjer stranke postavljajo vse višja pričakovanja, Mercuri International podpira ekipe Banque Populaire Bourgogne Franche-Comté (BPBFC) pri