Poživitev prodajne strategije: pot k prodajni odličnosti na spreminjajočem se trgu
Festool je znan kot globalni proizvajalec električnih orodij in sistemov za poklicne obrtnike. Na trgu je uspešen že več kot 90 let, zanj pa je značilna visoka stopnja usmerjenosti k strankam. Toda zaradi sprememb na globalnem trgu in tudi pri strankah je Festool moral ponovno razmisliti in poiskati pot do prodajne odličnosti.
Stranka pravi:
─ “Proces nenehnega prizadevanja za doseganje prodajne odličnosti je zapleteno in obsežno področje. Z njim se ni mogoče spopasti kar čez noč.”
Dr. Herwig Mehrwald, Head of Global Sales Festool GMBH
Izziv
Izzivi, s katerimi se je soočal, so bili internacionalizacija poslovanja, povezana z njegovimi posredniki, spremembe vedenja posrednikov in strank zaradi digitalizacije ter prenos njegovih edinstvenih vrednot končnim strankam.
Rešitev
Z namenom izboljšanja prodaje in vzpostavitve vrhunske distribucije je Festool leta 2013 uvedel program prodajne odličnosti. Program je obsegal dve ključni področji – upravljanje prodajnih kanalov in upravljanje prodajne sile –, osredotočeni na optimizacijo procesov in povečanje prodajne učinkovitosti.
Rezultat
Leta 2016 je Festool začel sodelovati z družbo Mercuri International pri globalni izvedbi Festool-u specifično prilagojenih programov usposabljanja. Do danes je bilo uspešno izvedenih več kot 250 usposabljanj v približno 20 državah. Redna usposabljanja z Mercurijevimi trenerji so ključni element Festoolovega programa prodajne odličnosti.
Zaključek
Dr. Herwig Mehrwald, vodja globalne prodaje pri FESTOOL GMBH, pravi: “Naši vodilni zaposleni so ključni dejavnik našega programa prodajne odličnosti! Brez njihovega aktivnega sodelovanja, podpore in spremljanja programa ter njegovih prednostnih nalog bi bile možnosti za uspeh precej majhne.”