Analiza prodajne moči™

Ocenite prednosti in odlike vašega podjetja ter določite področja, ki jih je treba še razviti.

Analiza prodajne moči Mercuri International vam na podlagi 7-ih splošnih ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI) in drugih pomembnih kazalnikov (izmed 43, ki obstajajo) pomaga razumeti, od kod sploh izvira prodajna uspešnost podjetja.

7 splošnih ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI) …

  • Tržna strategija
  • Prodajna strategija
  • Upravljanje spleta strank
  • Učinkovitost prodajnih aktivnosti
  • Učinkovitost interakcije s strankami
  • Upravljanje kompetenc
  • Operativna odličnost

Koristi analize prodajne moči so:

  • Pregled prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti za vašo prodajno funkcijo
  • Jasna in oprijemljiva priporočila glede ukrepov, ki jih je treba izvesti
  • Večja predanost in boljša izvedba vaše tržne strategije
  • Ocena donosnosti naložb v različna razvojna prizadevanja
  • Hitre zmage (promet, marža) z enakim ali manjšim vložkom

Pokličite nas! 01 520 80 30