Ocenite prednosti in odlike vašega podjetja ter določite področja, ki jih je treba še razviti.
Analiza prodajne moči Mercuri International vam na podlagi 7-ih splošnih ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI) in drugih pomembnih kazalnikov (izmed 43, ki obstajajo) pomaga razumeti, od kod sploh izvira prodajna uspešnost podjetja.
7 splošnih ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI) …
- Tržna strategija
- Prodajna strategija
- Upravljanje spleta strank
- Učinkovitost prodajnih aktivnosti
- Učinkovitost interakcije s strankami
- Upravljanje kompetenc
- Operativna odličnost
Koristi analize prodajne moči so:
- Pregled prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti za vašo prodajno funkcijo
- Jasna in oprijemljiva priporočila glede ukrepov, ki jih je treba izvesti
- Večja predanost in boljša izvedba vaše tržne strategije
- Ocena donosnosti naložb v različna razvojna prizadevanja
- Hitre zmage (promet, marža) z enakim ali manjšim vložkom
Pokličite nas! 01 520 80 30