Prodaja vrednosti – MI Value Based Selling

Prodaja vrednosti

Dandanes kupci pričakujejo več kot le odličen izdelek – pričakujejo rešitve za svoje poslovne izzive. Prodaja vrednosti preusmeri fokus s proizvoda na kupca ter pomaga prodajnim ekipam ohraniti konkurenčnost in relevantnost s tem, da jasno in prepričljivo prenesejo svoje sporočilo.

Prodajajte vrednost – ne izdelkov! Tradicionalni prodajni pristopi niso več dovolj, saj kupci pričakujejo prodajalce, ki razumejo njihove poslovne cilje in jim pomagajo pri njihovem uresničevanju. Program Prodaja vrednosti – MI Value Based Selling ponuja rešitve, ki vašim ekipam omogočajo, da kupcem učinkovito predstavijo resnično vrednost vaše ponudbe in se prilagodijo sodobnim prodajnim izzivom.

Preberite več

Vas zanima izvedeti več? Preberite opisni letak programa! Ne glede na to, ali vas zanima ena vsebina ali učna pot, ali več njih – poskrbimo, da vaše usposabljanje ustreza potrebam vas in vaše organizacije.

Oblika izvedbe

Digitalni moduli v kombinaciji z delavniškim delom v živo oz. virtualni učilnici.

Interaktivne vsebine, videi, vaje, vprašalniki, dokumenti, ki jih lahko prenesete in odprti forumi za povezovanje ter izmenjavo informacij. Vse učne vsebine so prilagojene za uporabo na prenosnikih, tabličnih računalnikih in pametnih telefonih.

Študija primera

Podjetje ABB je s pomočjo Mercurijevega pristopa prodaje vrednosti uspešno premagalo izzive poslovanja v več kot 100 državah. Ključ do uspešnega usposabljanja je privlačna in praktična vsebina, ki udeležence navdihuje ter jih spodbuja k nadaljnjemu učenju. Mercuri je z usposabljanjem, natančno prilagojenim dejanskim vlogam prodajnih ekip, pomagal ustvariti občutek napredka in dosežkov – s poudarkom na vrednosti, ki jo prinašajo strankam, so prodajniki novo znanje ne le razumeli, temveč ga tudi uspešno uporabili v praksi.

Kontrolni seznam

Izstopajte z vrednostjo – ne s ceno. Jasno se razlikujte od konkurence in zgradite dolgoročne odnose s svojimi strankami. Ugotovite, katero vrednost vaše stranke iščejo in kako jo lahko ustvarite zanje – preverite kontrolni seznam in odkrijte ključne dejavnike uspešne prodaje vrednosti.

Pregled programa

  1. Relevantni scenariji
    Uporabljamo in izvajamo igre vlog na podlagi študij primerov, ki so fiktivne, vendar ustrezajo vaši poslovni situaciji.
  2. Resnični poslovni primeri
    Udeleženci uporabljajo lastne resnične primere za prenos metode v vsakdanje poslovno življenje.
  3. Coaching s strani vodstva
    Usposabljanje vodij za izvajanje coachinga svojih ekip pri uporabi metode Prodaje vrednosti.
  4. Strateško načrtovanje
    Vsebina in aktivnosti so prilagojene poslovnim ciljem in izzivom vašega podjetja.
  5. Hibridno učenje
    Ob upoštevanju potreb in učnih stilov vsakega udeleženca so uporabljeni različni formati, kot npr. trening “v živo”, virtualni trening in digitalno učenje. Vse z namenom, da bi zagotovili najučinkovitejši način za razvoj kontinuiranega učenja.
  6. Ocenitev doseženega
    Napredek udeležencev se nenehno spremlja, tako v smislu izboljšanih znanj kot poslovnih rezultatov.
  7. Spremljanje in povratne informacije
    Za merjenje vpliva na vašo poslovno uspešnost.
Kje začeti?

Kontaktirajte nas

Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Pobrskajte po naših drugih učnih poteh, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli ste in kadar vam ustreza. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!