Upravljanje prodajnih aktivnosti
Ne gre zgolj za oceno končne realizacije posameznika – sami rezultati ne povedo veliko o tem, kako ste do njih prišli, in to je lahko zavajajoče. Gre za to, da vzamete to končno informacijo in se resnično poglobite v njen pomen ter analizirate vse vidike, ki so prispevali k doseganju določenega rezultata, npr. prihodkov.
Spoznajte nov način dela, ki vam bo pomagal ponoviti pretekle uspehe oz. popraviti dosedanje prakse, kadar rezultati niso zadovoljivi, in sicer z ugotavljanjem prednosti in slabosti vaših (timskih) prodajnih aktivnosti. Povzdignite upravljanje prodajnih dejavnosti na višjo raven in načrtujte prihodnji uspeh.
Preberite več
Vas zanima izvedeti več? Preberite opisni letak programa! Ne glede na to, ali vas zanima ena vsebina ali učna pot, ali več njih – poskrbimo, da vaše usposabljanje ustreza potrebam vas in vaše organizacije.
Oblika izvedbe
100% digitalno ali v kombinaciji z delavniškim delom v živo oz. virtualni učilnici.
Pristop pripovedovanja zgodb (Storytelling) s prodajnikom in z njegovim trenerjem. Treningi “v živo“ ali virtualno, videi, vaje, vprašalniki, dokumenti, ki jih lahko prenesete, igrificiran scenarij in odprti forumi za povezovanje ter izmenjavo informacij. Vse učne vsebine so prilagojene za uporabo na prenosnikih, tabličnih računalnikih in pametnih telefonih.
Pregled programa
Model RPAK-NAUP pomaga analizirati dejavnike, ki vplivajo na prodajne rezultate, in nam tako omogoča razviti ustrezen akcijski načrt. S tem zagotavlja, da bodo doseženi rezultati skladni s prodajno politiko podjetja.
Kompetence
- Znanje
- Know-how
- Motivacija
Vključitev
- Vodij
- Prodajalcev
Portfelj strank
- Kakovost komercialnih odnosov
- Privlačnost
- Število strank
Rezultati
- Prodajna politika
- Zunanji dejavniki
- Notranji dejavniki
Prodajne aktivnosti
- Količina
- Smer
- Kakovost
- Načrt prodajnih aktivnosti

Upravljanje prodajnih aktivnosti – kratki odgovori
Kakšne so naloge vodje prodaje?
Vodja prodaje je odgovoren za vodenje in usmerjanje prodajnega tima. Poleg zaposlovanja in usposabljanja novih članov določa prodajne cilje, analizira podatke in oblikuje programe usposabljanja za prodajalce.
Kaj so prodajalci?
Posamezniki, ki so v neposrednem stiku s strankami in jih skušajo spodbuditi k nakupu izdelka ali storitve njihovega podjetja.
Kakšna je razlika med prodajnim konceptom in prodajno strategijo?
Prodajni koncept postavlja temelje za strategijo in opisuje ključne elemente, kot so nakupna in prodajna pot stranke, kontrolni procesi in organizacijska struktura prodajnega procesa.
Kakšna je razlika med prodajo preko distribucijskih kanalov in prodajo na splošno?
Prodaja preko distribucijskih kanalov pomeni prodajo izdelka prek distribucijskega kanala, kot sta veletrgovec ali prodajalec na drobno, namesto neposredno končnemu potrošniku. Prodaja na splošno pa zajema celoten proces prodaje izdelka ali storitve, ki lahko vključuje tako prodajo preko distribucijskih kanalov kot tudi neposredno prodajo potrošnikom.
Kakšen je sodobni koncept prodaje?
Sodobni koncept prodaje običajno vključuje pristop, osredotočen na stranko, kar pomeni, da so potrebe in želje stranke v ospredju prodajnega procesa. Vključuje uporabo podatkov in analitike za razumevanje vedenja in preferenc strank ter uporabo tehnologije za personalizacijo prodajne izkušnje.

Kje začeti?
Kontaktirajte nas
Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Pobrskajte po naših drugih učnih poteh, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli ste in kadar vam ustreza. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!