O Mercuri International

Mercuri International


Mercuri International je strokovnjak za usposabljanje na področju prodaje. Naša
usposabljanja prilagajamo specifičnim potrebam vaše organizacije, medtem ko naši
strokovnjaki na terenu skrbijo za njihovo učinkovito implementacijo v več kot 50 državah
sveta. Skupaj bomo uresničili potencial vaših talentov in vam pomagali pri rasti in uspehu.

Naša misija

S strokovnim znanjem in prilagojenimi rešitvami zagotavljati prodajno uspešnost organizacijam lokalno in globalno.

Naša vizija

Kot vodilni svetovni strokovnjak omogočamo podjetjem in posameznikom, da dosežejo prodajno odličnost.

Naše temeljne vrednote


Kot mednarodno podjetje z različnimi kulturami in strankami, Mercuri International verjame v skupno kulturološko platformo, kot podlago za naša vzajemna dejanja in dejanja do strank ter drugih zainteresiranih strani. Predano sledimo vrednotam REACH, tako znotraj našega podjetja kot pri sodelovanju z drugimi.

Result oriented – osredotočenost na rezultat • Excellence in sales – odličnost v prodaji • Ability to change – sposobnost spreminjanja • Collaboration – sodelovanje • Honesty and integrity – poštenost in integriteta

Naša zgodovina


Ko je v šestdesetih letih prejšnjega stoletja ustanovil podjetje Mercuri International, je Curt Abrahamsson dejal: “Cilj naših storitev mora biti predvsem doseganje konkretnih rezultatov za stranko.” Vse, kar smo od tedaj naredili, sledi tej preprosti mantri, mantri prodaje – na prvem mestu je stranka.

Čeprav smo ponosni na svojo dolgo zgodovino, je naša pozornost usmerjena v prihodnost – vedno razmišljamo o tem, kako lahko naša edinstvena kombinacija prodajnega treninga, svetovanja in raziskav vpliva na reševanje realnih težav naših strank in jim pomaga doseči odlične prodajne rezultate danes in jutri.

Na trgu je veliko ponudnikov usposabljanj, v Mercuriju pa vemo, da je mogoče prodajno odličnost doseči le tako, da navdihujete svoje ekipe, vlagate v njihov uspeh in z njimi vztrajno sodelujete na terenu, da implementirate to usposabljanje.

Gre za veliko več kot le za zagotavljanje usposabljanja našim strankam. Zaradi obsežnih in stalnih raziskav nenehno uvajamo novosti v programe usposabljanja in metode izvajanja, ki so strankam prilagojeni in ustrezni, ter skupaj z njimi zagotavljamo, da se naučena znanja in spretnosti na najboljši način uporabljajo v praksi. Pri prodaji so prave inovacije več kot le tehnologija. Gre za uporabo te tehnologije na bolj premišljene in trajnostne načine za vključevanje, navdihovanje in usposabljanje. S kombinacijo globalne prisotnosti in lokalnega strokovnega znanja ter izkušenj uvajamo najsodobnejše prodajne tehnike po vsem svetu, pri čemer podpiramo in sodelujemo s strankami, da jim pomagamo pri rasti njihovih zaposlenih in njihovega posla.

Our History


When Swedish industrialist Curt Abrahamsson founded Mercuri International in the 1960s, he was motivated by a strong drive to empower organisations in making their strategy happen. The company started out of an association with Heinz Goldman of the Goldman Institute. The success of Mercuri International’s result focused methods turned this initially Scandinavian sales training company into the global player it is today.

Mercuri International’s success is a direct result of the work of our handpicked experts alongside with strong values and mission.

Our achievements go side-by-side with those made by our clients. That is what makes us a leading player globally and locally.

Mercuri has been owned by Bure Equity, a Swedish investment company, since 1997. Through organic growth and acquisitions Mercuri Group has established itself as the leading Sales Consulting and Result Improvement company in the world.

Povezane vsebine

Vodstvo družbe Mercuri International

Preberite več

Upravni odbor

Preberite več

Pridružite se nam

Preberite več

Naša priznanja

Preberite več