Vodenje ključnih kupcev

Podjetja vedno pogosteje spoznavajo pomen ključnih kupcev za njihovo rast in stabilnost. Za doseganje postavljenih ciljev in rasti prodaje pa zahteva delo s ključnimi kupci drugačen, zahtevnejši in kompleksnejši način od dela z običajnimi kupci.  Sistematično upravljanje ključnih kupcev je zato eno najpomembnejših strateških področij vodstev podjetij.

Mercuri International je v sodelovanju z vodilno evropsko poslovno šolo Univerze St. Gallen v Švici razvil metodo vodenja ključnih kupcev, ki vključuje poglobljen in posloven model upravljanja ključnih kupcev, v katerem so združeni preizkušeni prodajni procesi ter praktične izkušnje iz mnogih mednarodnih svetovalnih in treninških projektov. Model je opremljen z ustreznimi orodji, praktičnimi primeri (case study) in analizami.

Naša metodologija vodenja ključnih kupcev zagotavlja tako malim, srednjim kot velikim podjetjem naslednje koristi:

  • Sistematično delo z informacijami o ključnih kupcih
  • Razvijanje ciljev za ključne kupce
  • Opredelitev strategij in taktik
  • Oblikovanje rešitev za ključne kupce
  • Ekipa – ljudje in timsko delo v vodenju ključnih kupcev
  • Načrtovanje dela s ključnimi kupci in njihovo merjenje

Video: “Bowtie” pristop h upravljanju ključnih kupcev, z Daveom Cusdinom

Video: Pomembni vidiki vodenja ključnih kupcev, z Daveom Cusdinom

Povezane vsebine

KAM & Negotiation with a Consumer Goods company

Preberi več

Key Account Management is (also) a Top Management issue

Preberi več

Outstanding account management

Preberi več

Zakaj KAM spodleti

Preberi več

KAM Excellence – Preživijo le najmočnejši

Preberi več