Podjetja vedno pogosteje spoznavajo pomen ključnih kupcev za njihovo rast in stabilnost. Za doseganje postavljenih ciljev in rasti prodaje pa zahteva delo s ključnimi kupci drugačen, zahtevnejši in kompleksnejši način od dela z običajnimi kupci. Sistematično upravljanje ključnih kupcev je zato eno najpomembnejših strateških področij vodstev podjetij.
Mercuri International je v sodelovanju z vodilno evropsko poslovno šolo Univerze St. Gallen v Švici razvil metodo vodenja ključnih kupcev, ki vključuje poglobljen in posloven model upravljanja ključnih kupcev, v katerem so združeni preizkušeni prodajni procesi ter praktične izkušnje iz mnogih mednarodnih svetovalnih in treninških projektov. Model je opremljen z ustreznimi orodji, praktičnimi primeri (case study) in analizami.
Naša metodologija vodenja ključnih kupcev zagotavlja tako malim, srednjim kot velikim podjetjem naslednje koristi:
- Sistematično delo z informacijami o ključnih kupcih
- Razvijanje ciljev za ključne kupce
- Opredelitev strategij in taktik
- Oblikovanje rešitev za ključne kupce
- Ekipa – ljudje in timsko delo v vodenju ključnih kupcev
- Načrtovanje dela s ključnimi kupci in njihovo merjenje
Video: “Bowtie” pristop h upravljanju ključnih kupcev, z Daveom Cusdinom
Video: Pomembni vidiki vodenja ključnih kupcev, z Daveom Cusdinom