Vpogled v izvajanje hibridne prodaje v podjetjih

Številna podjetja so prešla na bolj hibridni prodajni model, ki združuje spletne in fizične kanale, da bi tako optimizirala svoje prodajne procese in izboljšala svojo produktivnost.

Najnovejša študija družbe Mercuri International, ki je zajela več kot 800 podjetij iz držav Beneluksa, Finske, Francije, Italije, Švedske, Združenega kraljestva in Nemčije, je pokazala, da je učinek spletnih obiskov strank na prodajne zmogljivosti štirikrat večji kot pri obiskih “v živo”, zato je prihodnost prodaje očitno hibridna.

Po podatkih študije se je leta 2021 v primerjavi z letom 2019 število obiskov “v živo” zmanjšalo za 44%, število spletnih obiskov pa povečalo za kar 137%. Kljub tej spremembi so bili prodajni cilji v istem obdobju preseženi za 103%, kar kaže na izjemen potencial uvedbe hibridnega prodajnega modela za povečanje produktivnosti prodaje.

Ker podjetja nadaljujejo s prehodom na hibridno prodajo, je učinkovito upravljanje teh sprememb ključnega pomena za prihodnji poslovni uspeh. Podjetja morajo za uspešno sodelovanje s strankami prek več kanalov vlagati v pravo tehnologijo in usposabljanje svojih prodajnih ekip. Iskanje ravnovesja med spletnimi interakcijami in tistimi “v živo” bo ključnega pomena za zagotavljanje prilagojene in odlične izkušnje stranke. Rezultate raziskave si oglejte v infografiki.

INFOGRAFIKA

Oglejte si infografiko za podroben prikaz izsledkov raziskave o hibridni prodaji - izkoristite hibridni prodajni pristop in svojo prodajo dvignite na višjo raven.

PRENESITE INFOGRAFIKO