Poslovni svet se nenehno razvija z napredkom UI, avtomatizacijo in s spreminjajočimi se pričakovanji strank. Zato bosta za prodajne ekipe ključnega pomena stalno učenje in nadgrajevanje znanj ter veščin, da ohranijo svojo konkurenčnost.
V naslednjih 5 letih bo kar 44% obstoječih veščin zaposlenih zastarelo, kar pomeni, da je trenutno prodajno usposabljanje daleč od zadostnega. Prodajni specialisti so v povprečju deležni le 4 dni usposabljanja na leto, 20% pa jih ni deležnih nobenega usposabljanja. Ta vrzel predstavlja resen izziv za ekipe, ki se morajo hitro prilagajati nenehno spreminjajočemu se trgu.
Ker tehnologija preoblikuje prodajno okolje, morajo podjetja vlagati v razvojne programe, ki prodajnim ekipam omogočajo razvoj novih znanj. Ekipe bodo s poudarkom na UI, virtualnem sodelovanju in podatkovno podprtem ustvarjanju vrednosti bolje pripravljene na izzive prihodnosti.

Priporočila za oblikovanje močnejše prodajne ekipe
1. Osredotočite se na ciljno usmerjena usposabljanja
Vlagajte v programe, ki nadgrajujejo obstoječa znanja in spretnosti, kot sta prodaja s pomočjo UI in učinkovito virtualno sodelovanje.
2. Uvedite kulturo vseživljenjskega učenja
Spodbujajte stalni razvoj znanj z mikroučenjem, npr. s tedenskimi enournimi srečanji, ki zaposlenim omogočajo rast brez preobremenitve delovnega urnika.
3. Krepite znanja in spretnosti, povezanih z UI
Premagajte zadržke pri uporabi UI z interaktivnimi delavnicami, kjer se prodajne ekipe praktično spoznajo z orodji za analizo prodajnih priložnosti, vpogledi v podatke o strankah in oblikovanjem ponudb.
Ključno sporočilo: Ohranite prednost ali zaostanite
Prodaja na daljavo postaja nova realnost, zato sta vzpostavljanje zaupanja in učinkovito vodenje prodajnega procesa v digitalnem okolju ključnega pomena. Kljub temu se le 30% prodajnih specialistov počuti samozavestno pri virtualni prodaji. Ciljno usmerjena usposabljanja bodo ekipam pomagala zgraditi samozavest in ohraniti tesne odnose s strankami tudi v spletnih interakcijah.
Razširite svoj pogled
Pridobivanje novih znanj in nadgradnja obstoječih kompetenc sta ključna za ohranjanje konkurenčnosti. Z vlaganjem v ciljno usmerjena usposabljanja in s spodbujanjem kulture vseživljenjskega učenja lahko prodajne ekipe uspešno delujejo v vse bolj digitalnem svetu.
Prenesite celotno poročilo raziskave 2025: Future State of Sales Skills in raziščite ta spoznanja podrobneje.