Kakšen dan, kakšna konferenca! Prosales in Mercuri International sta dogodek The Sales Conference 2020, ki je dolga leta potekal v dvorani, spremenila v globalni, digitalni dogodek v živo, do katerega je bilo moč dostopiti z vsega sveta na varni distanci – pa vendar skupaj. Letos, številčnejše kot kdaj koli prej, z udeleženci iz več kot 70 držav sveta.
Dan, poln dejstev in spoznanj
Ne bi se mogli bolj strinjati z mnenjem izvršnega producenta dogodka, ki pravi: “Obsedeni smo z razumevanjem, kako se spreminja naše okolje in kako te spremembe posledično vplivajo na prodajo in marketing“. Vsekakor smo pridobili vpoglede in dejstva ter spremljali nekatera resnično miselno spodbujajoča predavanja o prodaji po letu 2020. Niste imeli časa, da bi dogodku prisostvovali v celoti, ali se ga preprosto niste uspeli udeležiti? Brez skrbi. Zbrali smo ključne točke vseh glavnih govornikov. Zgrabite skodelico kave in uživajte v povzetku dogodka The Sales Conference 2020.
“Odločilni trenutki niso dobri ali slabi. Pomenijo le, da stvari ne bodo nikoli več enake.”
STEFAN HYTTFORS – FUTURIST. Stefan je predstavil tisto, kar mnogi od nas prepoznamo kot izziv – odločilne trenutke kot na primer pandemija Corone. Ob tem nas je opozoril na naše razmišljanje pred in po njej. Morali bi prenehati govoriti o svetu po Covid-19, temveč govoriti o svetu s Covid-19. Nikoli ne razmišljamo o svetu po internetu, temveč o svetu z internetom, kajne? Kakšne priložnosti lahko najdete v novi normali?
Preizkusite svojo pot do uspeha!
ANSSI RANTANEN – STROKOVNJAK ZA RAST. Anssi je imel energično in poučno sejo, v kateri je izpovedoval svojo strast do vseživljenjskega učenja, ki se je vnela, ko je delal v Googlu. Po njegovem prepričanju so trije ključni dejavniki za sistematično rast: eksperimentiranje, miselnost in način dela. Anssi nam je pokazal, kako enostavno je eksperimentirati. Uspešna podjetja svojim ljudem in timom omogočajo, da nenehno eksperimentirajo, namesto da se zanašajo na uveljavljene in fiksne rešitve. Med sejo je z uporabo aplikacij, kot sta Unsplash in Launchaco, ustvaril blagovno znamko, spletno mesto in chatbot za zagon nove storitve v samo 5 minutah. Neuspeh je del uspeha.
“Biti nevtralen ne zadošča za zadovoljevanje svetovnih potreb.”
MÄRTHA REHNBERG – VODJA FEMTECH IN POLITIČNA EKONOMISTKA. Märtha je komentirala, da velika podjetja, kot je Microsoft, menijo, da ni več dovolj biti podnebno nevtralen. Obnoviti morajo okolje in najti način, kako to storiti na donosen način.
Ocenjuje se, da je proizvodnja za 300% dražja, če se upošteva njen vpliv na okolje. Čas je, da o tem začnemo razmišljati zdaj, saj bodo OZN, EU in druge avtoritete kmalu podjetjem začele nalagati obvezo, da plačajo za svoj okoljski odtis. Ključ do te spremembe je v inovacijah, informacijski tehnologiji, materialih in energetskih rešitvah. Märtha je pospremila svoj nagovor obuta v športne copate, izdelane iz … plastičnih smeti iz oceana!
5 trendov, ki bodo oblikovali prihodnost prodaje po letu 2020
HENRIK LARSSON-BROMAN – RAZISKOVALEC IN AVTOR. Henrik je omenil 5 super trendov: vzpon “filtrirane” ekonomije – navadite se poslovati z digitalnimi “filtri”, namesto da čakate na povratek v staro normalo. Čas je, da samopostrežba postane B2B prodajna strategija – Omogočite strankam, da poslujejo z vami na pravem mestu, ob pravem času, samostojno. Pripravite se na dobo “prodajomatizacije” – Ne tvegajte, da bi zaostali v avtomatizaciji! Razcvet naročniških poslovnih modelov – Znova premislite o plačilnih modelih, s katerimi boste nemoteno ustvarjali prihodek. Pozdravite obdobje transformacije prodajnih veščin – 9/10 izvršnih direktorjev pravi, da se bodo njihove organizacije v naslednjih petih letih soočile s pomanjkanjem znanja. Je vaša organizacija izjema?
“Izkušnja strank je ključni diferenciator”
TIFFANI BOVA – EVANGELISTKA RASTI IN INOVACIJ. Trenutno zaposlena pri podjetju Salesforce, je avtorica Wall Street Journal-a in knjižne uspešnice GROWTH IQ. Njeno predavanje, polno dejstev, se je osredotočilo na tri ključna področja rasti: Izkušnja strank (Customer Experience – CX) je novo bojišče – Pričakovanja kupcev so astronomsko visoka – predstavljajo pravi izziv. Bodite vrhunski v vseh odnosih s strankami, da ohranite njihovo pozornost in zvestobo. Morate biti njihov zaupanja vreden svetovalec in razumeti njihove poslovne cilje. Optimizacija prodaje – Umetna inteligenca ne predstavlja grožnje. Gre za izboljšanje sposobnosti prodajnih zastopnikov za prodajo. Uporablja se lahko za učinkovitejše delo prodajnih predstavnikov in zmanjšanje dolgočasnega, ponavljajočega se dela. Prodor v bazo strank – Preden začnete vlaganti v novo prodajo, se prepričajte, da kar najbolje izkoristite obstoječe stranke, katerim ste že všeč – ali jim lahko zagotovite več?
Izkušnje s terena – kakšne nauke lahko prenesemo v poslovni svet?
PIERLUIGI COLLINA – NAJBOLJŠI SVETOVNI NOGOMETNI SODNIK. Čeprav se ni mogel fizično pridružiti, ste lahko začutili njegovo toplino, vse iz Italije. Pierluigi je delil svoje izkušnje pri sprejemanju odločitev. Nekaj njegovih ključnih točk je bilo: Bodite fizično pripravljeni – Utrujeni voditelji sprejemajo slabe odločitve. Ne bodite presenečeni – Če poznate značilnosti igre in različnih igralcev, je lažje predvideti, kaj se bo zgodilo. Pierluigi je nekoč krčil ure VHS posnetkov preteklih nogometnih tekem, da je lahko predvidel poteze raznih igralcev. Bodite psihično pripravljeni – Malo pozitivnega stresa je veliko boljše od sproščenosti. Jasno komunicirajte – Ni pomembno, ali imate prav ali ne, najbolj frustrantno je, če igralci ne razumejo vašega poziva.