Upravljanje prodaje je ključnega pomena za uspeh podjetja
Kot vodja prodaje ste odgovorni za rezultate, ki jih doseže vaša prodajna ekipa. Pri tem morate upoštevati strateške in operativne zahteve.
Prav tako morate najti ustrezno ravnovesje med intuicijo in gotovimi dejstvi. Zagotoviti morate kratkoročne rezultate in ustvariti srednjeročne. Če se ne posvečate upravljanju prodaje, je to res težka naloga, s skrbnim upravljanjem prodaje pa boste lahko dosegli ravno to.
Razvoj upravljanja prodaje podjetja Mercuri International vključuje oblikovanje ustreznih procesov, izvajanje primernih ukrepov ter podpiranje učinkovitih veščin in vedenja za izboljšanje prodajne uspešnosti. Vaši vodje prodaje so ključnega pomena za prodajno uspešnost celotne organizacije. Toda brez ustreznega upravljanja prodaje ti morda ne bodo dosegali želenega nivoja uspešnosti. Mercuri International vam bo pokazal, kako izboljšati upravljanje prodajnih ekip in poskrbeti, da bodo te delovale po svojih najboljših zmožnostih.
Kaj prispevamo k upravljanju prodaje?
Naše delo z vodji prodaje vključuje:
- Motivacijo in »team building«
- Načrtovanje, spremljanje in analizo uspešnosti
- Upravljanje uspešnosti
- Upravljanje prodajne aktivnosti
- Sisteme nagrajevanja z neposredno navezavo na vaše ključne kazalnike uspešnosti
- Krepitev prodajne uspešnosti
- Upravljanje prodajne uspešnosti
- Prodajni trening ter razvoj posameznikov in skupin
- Izboljšanje učinkovitosti postopka upravljanja prodaje
- Napovedovanje in upravljanje pipeline-a
Naši prodajni svetovalci vam bodo pomagali izboljšati veščine, metode in učinkovitost vaših vodij prodaje s pomočjo:
- Analize za ugotavljanje trenutnega stanja
- Svetovanja za ugotavljanje, kje v procesu so potrebne izboljšave
- Treninga in coachinga za vodenje prodaje
- Poslovnih simulacij in poslovnih iger
- Izvajanja in udejanjanja prodajne strategije
- Zagotavljanja novih metod in orodij
Donosnost naložbe (ROI) strukturiranega prodajnega postopka
Neodvisna raziskovalna agencija CSO Insights je raziskala donosnost naložb v izboljšanje prodajnega postopka.
Upravljanje prodaje je še vedno bistveno
Nekateri se nemara sprašujete, ali je upravljanje prodaje še vedno potrebno. Odgovor je pritrdilen. Brez ustreznega upravljanja prodaje ne boste dosegli pričakovanih rezultatov. Ni dovolj, da se na začetku leta z vsakim prodajnikom pogovorite in določite cilje. Določitev ciljev ni zagotovilo, da bodo ti tudi doseženi. Rezultati so zgolj posledica – in ne nekaj danega. Izhajajo iz prodajne platforme, sama prodajna platforma pa je rezultat količine, usmerjenosti in kakovosti aktivnosti, ki jih izvajate v razmerju do strank in potencialnih strank.
S programom za upravljanje prodaje podjetja Mercuri International se boste naučili motivirati in usposabljati svoje ekipe, da bodo prilagodile svoje aktivnosti in dosegli pričakovane rezultate.
Program prodajnih tehnik, prilagojen vašim potrebam
V podjetju Mercuri International vam svetujemo, da razmislite o posebej prilagojenem programu prodajnih tehnik za vaše podjetje, v sklopu katerega bomo zasnovali posebno delavnico za vaše vodje prodaje glede na njihove potrebe, vaše poslovno področje in trg, na katerem delujete. To bo vašim vodjem prodaje omogočilo, da bodo razločili svoja prizadevanja od prizadevanj vaših konkurentov.
Ali vaši vodje prodaje potrebujejo usposabljanje? Kontaktirajte nas!