Pogosto je slišati, da je prodaja storitev nekaj posebnega in drugačnega od drugih prodajnih praks. Poleg tega v storitvah nastopajo zelo različna podjetja: t.im javni sektor, komunalne storitve, različna svetovalna in razvojna podjetja, gostinstvo in hotelirstvo, zabava in prosti čas, šport in rekreacija…
Hkrati pa je trg storitev med najkonkurenčnejšimi, potencialni kupci so lahko skoraj vsi. Lahko so podjetja ali potrošniki, mnogo je stvari, ki vplivajo na odločitve, vloga trženja, marketinga je pomembna. Storitve so morda najmočneje zakoračile v sodobne komunikacijske možnosti, različna profesionalna in družabna omrežja. Celo sama prodaja se v določenem delu odvija na teh omrežjih, na internetu.
Pa vendar je na koncu vedno vprašanje, kako in s kakšnimi prijemi pridobiti nove stranke, goste, kupce in kako jih ohraniti. Kako oblikovati celoten prodajni proces in tudi samo izvedbo določenih storitev, da se bodo stranke vračale, ponovno kupovale? Kako pri vsem osebju, ki pride v stik s stranko, zagotoviti pravo pozornost, odnos in obnašanje. Kateri so ključni »trenutki resnice« in standardi izvedbe, na temelju katerih stranka odloča o zadovoljstvu in se vrača, je lojalna? Kako biti še bolj storitveno naravnan, kakovosten in konkurenčen? Kako zagotoviti uspešne načine vodenja vseh v storitvah, saj se pokaže, da je prav v tej panogi to še posebej pomembno.
Razvoj različnih konceptov in razvojnih programov ter poglobljeno ukvarjanje s tem področjem nam omogoča, da svojim partnerjem lahko konkretno pomagamo pri izboljšanju rezultatov. Nenazadnje smo tudi sami storitveno podjetje.