Z več kot 50 premium in super premium blagovnimi znamkami je skupina Campari eden glavnih akterjev v svetovni industriji pijač. S sedežem v Sesto San Giovanni v Italiji so Camparijevi izdelki na voljo v več kot 190 državah sveta, skupina pa zaposluje približno 4.000 ljudi po vsem svetu.
Z vodjo komercialnih zmogljivosti v družbi Campari Barbaro Forlino smo se pogovarjali o njeni vlogi, izzivih, s katerimi se sooča, in o tem, kako ji je sodelovanje z družbo Mercuri International pomagalo pri doseganju zadanih ciljev.
Izziv
Program usposabljanja je bil zasnovan kot del širše, celovite strategije. Tesno sodelovanje med Mercurijem in Camparijem je bilo ključnega pomena za uspeh celotnega projekta.
Barbara je želela uresničiti program, ki bi imel za cilj oblikovati prodajno ekipo s poglobljenim poznavanjem panoge, v kateri delujejo, ki bi bila sposobna obiskati prodajno mesto na verodostojen način in vplivati tako na “miksologe” kot na lastnike lokalov.
.
Rešitev
Digitalna učna pot je bila prilagojena specifičnim potrebam podjetja Campari. Čeprav je bil prehod na digitalno usposabljanje že prej zelo aktualen, je v času pandemije postal poslovno kritičen, saj se ekipe niso mogle usposabljati v bolj konvencionalnih pogojih.
Mercurijev razvojni pristop je prinesel revolucijo v načinu, kako Campari izvaja usposabljanje v smislu formata in obsega, digitalna učna pot pa je odprla možnosti za doseganje veliko širšega občinstva.
─ “Odkrili smo (Mercurijevo) sposobnost, da igra globalno in deluje lokalno – da sledi posamezniku in nam ponudi digitalno rešitev. Zelo enostavno, zelo inteligentno in 100% prilagojeno naši viziji. Šlo je za (mešanico) mednarodne verodostojnosti, inovativnosti, digitalne ponudbe in individualne skrbi za posameznika.”
Barbara Forlino, Campari
Rezultat – Prodajno usposabljanje za Campari
Edinstven način razvoja programa usposabljanja je omogočil ohranitev kontinuitete v času zgodovinskih pretresov v barski panogi: ─ “Kaj torej v resnici mislimo, ko govorimo o “digitalnem”? Digitalno pomeni, da lahko še naprej ponujamo kakovostno usposabljanje in hkrati negujemo občutek skupnosti, ko običajni socialni stiki niso mogoči, hkrati pa ohranjamo visoko kohezijo in motivacijo celotne skupine.”─ Barbara Forlino, Campari
Zaključek
Ko Mercuri reče “globalni doseg, lokalna ekspertiza”, je to več kot le slogan. Razlika med “dobrim” in “odličnim” usposabljanjem se kaže v tem, da konzultanti za prodajno usposabljanje dobro razumejo potrebe podjetja in skupaj z njim oblikujejo rešitev usposabljanja, ki bo ustrezala podjetju in njegovim zaposlenim, ter jih podpirajo na vsakem koraku.
Vse je odvisno od osebnih odnosov. Barbara o svoji izkušnji z Mercurijevimi konzultanti pove naslednje:
─ ““…Mercuri je vzpostavil pristno kredibilnost pri prodajalcih, saj zna govoriti jezik prodaje, hkrati pa izvajati coaching. Zelo dobro razume prodajni in pogajalski proces ter izzive, značilne za sektor HoReCa (hoteli ─ restavracije ─ catering), od tod izvira zaupanje. Oseba je tista, ki naredi razliko.”
Barbara Forlino, Campari