Na našem prvem jesenskem poslovnem zajtrku smo se posvetili prilagojenim prodajnim pristopom, ki jih zahteva nova realnost pri naših kupcih in kako so naše ekipe pripravljene na soočenje s takšnimi izzivi.
Kot je sodobna tehnologija transformirala načine kupovanja, je hkrati pozvala prodajnike k transformiranju svojih načinov prodaje. To seveda ne pomeni, da bi morali vse dosedanje prodajne prakse zavreči. Daleč od tega. Toda, da bili prodajniki danes na trgu uspešni, se morajo znati prilagoditi in obvladati nove kritično pomembne prodajne prakse, ki jih je skupno 20. Dve izmed teh sta sposobnost diagnosticiranja različnih prodajnih situacij in temu ustrezna uporaba prilagojenih prodajnih pristopov.
Z gosti iz 20 podjetij smo na primerih in simulaciji prikazali, kako moramo biti sposobni najprej ugotoviti v kakšni prodajni situaciji se nahajamo in kako v nadaljevanju prilagoditi svoj prodajni pristop, da bi bili uspešni. Ugotovili smo tudi, da se je do sedaj le peščici podjetij uspelo prilagoditi novim razmeram in svoje prodajne strategije uskladiti z nastalimi spremembami.
Eden in edini prodajni pristop je zatorej mrtev! Da zagotovimo prodajno odličnost, potrebujemo več prilagojenih prodajnih pristopov, od asertivne do svetovalne ter od partnerske do ekspertne prodaje.