Kakšen trženjski ali prodajni pristop je najuspešnejši v finančnem segmentu, oziroma, kaj pričakujejo stranke, ki potrebujejo bančne, zavarovalne ali podobne finančne storitve? Kaj lahko tovrstna podjetja zagotovijo svojim strankam, komitentom? Kako naj izvajajo proaktivne prodajne aktivnosti, kako naj oblikujejo bazo najobetavnejših prodajnih priložnosti za prihodnje obdobje, kako naj te priložnosti kar najbolje izkoristijo in kako naj zagotovijo uspešno uresničevanje prodajnih ciljev, tako s pridobivanjem novih strank kot z uspešnim sodelovanjem z obstoječimi strankami? Kateri so najpomembnejši prodajni procesi in kakšne so vloge posameznih nosilcev različnih aktivnosti. Kako meriti uspešnost posameznikov in kako vplivati na uspeh dovolj zgodaj, ko še lahko vplivamo na rezultate? To so le nekatera vprašanja, ki so ključna za uspeh v dejavnosti finance.
Odgovore lahko najdete na različnih mestih, tisto, kar vam zagotavljamo mi je, da vsi napotki temeljijo najprej na vaši tržni situaciji, vaših dolgoročnih ciljih in realni usposobljenosti vseh ključnih nosilcev uspeha ter na bogatih izkušnjah naših svetovalcev s sodelovanjem z različnimi podjetji iz finančnega segmenta.
Sodelovanje prav zaradi usmerjenosti v rezultate obsega svetovanje pri izboru načinov delovanja, razvoj managerskih in vodstvenih sposobnosti posebej za to dejavnost, razvoj izvedbenih prodajnih sposobnosti za pridobivanje novih strank na različnih ravneh prodaje ter razvoj posebnih sposobnosti za ohranjanje in razvoj prodaje z obstoječimi strankami ter načine spremljanja uspeha v celotni prodajni aktivnosti. Skupaj z vami lahko izboljšamo prodajne procese, oblikujemo napotke za praktično delovanje – prodajni priročnik in razvijemo vašo prodajno organizacijo za uspešnejše delovanje.