Upravljanje prodajnih aktivnosti – MI Sales Activity Management

UPRAVLJANJE PRODAJNIH AKTIVNOSTI – MI SALES ACTIVITY MANAGEMENT

Ne gre zgolj za oceno končne realizacije posameznika – sami rezultati ne povedo veliko o tem, kako ste do njih prišli, in to je lahko zavajajoče. Gre za to, da vzamete to končno informacijo in se resnično poglobite v njen pomen ter analizirate vse vidike, ki so prispevali k doseganju določenega rezultata, npr. prihodkov.

Spoznajte nov način dela, ki vam bo pomagal ponoviti pretekle uspehe oz. popraviti dosedanje prakse, kadar rezultati niso zadovoljivi, in sicer z ugotavljanjem prednosti in slabosti vaših (timskih) prodajnih aktivnosti. Povzdignite upravljanje prodajnih dejavnosti na višjo raven in načrtujte prihodnji uspeh.

PREBERITE VEČ

Vas zanima izvedeti več? Preberite opisni letak programa! Ne glede na to, ali vas zanima ena vsebina ali učna pot, ali več njih – poskrbimo, da vaše usposabljanje ustreza potrebam vas in vaše organizacije.

Nadgradnja znanj in spretnosti ne bi mogla biti lažja…

… z licencami za vsako od naših poti, ki jih je mogoče kupiti posamično ali kot paket izbranih. Kako to deluje:

1. SPOZNAJTE NAŠE UČNE POTI

Prebrskajte po učnih poteh in razmislite, kaj ustreza vam ali vaši ekipi?

2. IZBERITE ENO ALI VEČ

Ste našli eno ali več, ki se vam zdijo zanimive? Dobro!

3. ZAČNITE SVOJO UČNO IZKUŠNJO

Obrnite se na nas in z veseljem vam bomo svetovali pri oblikovanju najboljšega paketa – posebej za vas oz. vašo ekipo.


PROGRAM

Ta program nudi strukturiran model, s katerim lahko analiziramo in upravljamo prodajne aktivnosti ter posledično izboljšamo prodajne rezultate. Temelji na Mercurijevem modelu RPAK-NAUP:

Rezultati so posledica Portfelja strank prodajalca, s katerimi ta izvaja Aktivnosti na podlagi lastnih Kompetenc.

Z analizo vseh teh komponent je mogoče razviti Načrt Aktivnosti, ki vključuje tudi program Usmerjanja in Podpore.


PREGLED VSEBINE

UVOD

Spoznajte, kaj pomeni metodologija RPAK-NAUP in kako povezuje vse elemente.

RPAK – REZULTATI

Analizirajte pravilne kazalnike, da bi razumeli strukturo prodajnih rezultatov in kako blizu je cilju.

RPAK – PORTFELJ

Naučite se objektivno analizirati prednosti in slabosti portfelja strank, da bi natančneje napovedali prihodke.

RPAK – AKTIVNOSTI

Spoznajte, kako izboljšati učinkovitost prodajnih aktivnosti z upoštevanjem ključnih kazalnikov.

RPAK – KOMPETENCE

Odkrijte, katere ključne kompetence je treba razviti, da bi lahko izvajali aktivnosti, potrebne za doseganje prodajnih rezultatov. To storite tako, da se naučite pravilno brati rezultate, portfelj strank in zaključke analize aktivnosti.

RPAK – NAČRTUJTE SVOJO PRIHODNOST

Na podlagi zaključkov analize RPAK oblikujte prodajni akcijski načrt in določite, kakšno podporo in usmerjanje potrebujete za doseganje ciljnih rezultatov.

KJE ZAČETI?

KONTAKTIRAJTE NAS

Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Prebrskajte po naših drugih učnih poteh, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli že ste in ko vam ustreza. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!