Impact trening

Trening za doseganje večjega vpliva in učinkovitosti (Impact training)

Podjetja imajo včasih kratkoročne prodajne težave, ki jih ni mogoče razrešiti s srednjeročnim načrtom za razvoj spretnosti in veščin. Prav temu je namenjen trening za doseganje večjega vpliva in učinkovitosti. Ta celovit program je zasnovan tako, da prodajnim specialistom pomaga izboljšati njihovo uspešnost ter doseči boljše rezultate pri prodajnih pogovorih in lansiranju izdelkov. S tem, ko jih opremi z ustreznimi veščinami in znanjem za ustvarjanje trajnega vpliva, program prispeva k povečanju prodaje in splošnemu uspehu podjetja.

Vas zanima izvedeti več?

Kontaktirajte nas, da bi izvedeli več o tem, kako lahko Impact Training koristi vam in vaši organizaciji.

Oblika izvedbe

S celovito analizo vaših potreb oblikujemo optimalen program usposabljanja, ki naslavlja vaše izzive tako na individualni kot organizacijski ravni. Različne tematske vsebine lahko kombiniramo v program usposabljanja, ki spodbuja trajne spremembe in rast. Izbirate lahko med različnimi stopnjami prilagoditve – od modularnih rešitev do povsem prilagojenih programov, zasnovanih od temeljev naprej.

Program

Mercurijev trening za doseganje večjega vpliva in učinkovitosti je učinkovit koncept usposabljanja, ki predpostavlja, da imajo udeleženci že osnovno znanje o prodajnih spretnostih ali načrtovanju. Zato je poudarek na tem, KAKO te veščine uporabiti v konkretnih situacijah. Izhodišče je konkretna, na stranko osredotočena prodajna ali načrtovalna situacija. Osrednja pozornost bo namenjena izzivu, s katerim se stranka sooča, in ključnim vprašanjem prodajnega specialista, ki mora strategijo uresničiti pri svojih strankah. Poseben poudarek bo na:

  • Prodajni razgovor – Edini stik s stranko.
  • Strategija – Delo z eno stranko, delo z več kontakti v določenem časovnem obdobju ali vse do naročila.
  • Načrtovanje prodaje – Načrtovanje dela znotraj določenega segmenta trga za večje število strank.

Pregled vsebine

  1. Razumevanje tržnega okolja
    Izvedite analizo strank in izdelkov. Osredotočite se na perspektivo stranke ter razpoložljive konkurenčne možnosti in izpostavite prednosti vaše rešitve.
  2. Obvladovanje prepričevanja in podpora vašemu stališču
    Predstavite dokaze ali podatke, ki podpirajo veljavnost vaše trditve ali predloga. Izberite ključne informacije, ki jih želite izpostaviti, in argumentirano zagovarjajte svoj primer.
  3. Ustvarjanje in izvedba učinkovite prodajne predstavitve
    Prenovite prodajno predstavitev ter oblikujte zmagovalno strategijo nastopa. Izvedite načrt in povzemite ključne točke, da s samozavestjo zaključite prodajni proces.
Kje začeti?

Kontaktirajte nas

Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Pobrskajte po naših drugih učnih poteh, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli ste in kadar vam ustreza. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!