V kratkem času izboljšajte svojo prodajno učinkovitost pri ciljnih prodajnih nalogah
Podjetja imajo včasih kratkoročne prodajne težave, ki jih ni mogoče razrešiti s srednjeročnim načrtom za razvoj spretnosti in veščin. Prav temu je namenjen trening za doseganje večjega vpliva in učinkovitosti. Cilj teh dvodnevnih programov je v kratkem času izboljšati prodajna prizadevanja na zelo specifičnih področjih, npr.:
- Prodajni razgovor, edini stik s stranko
- Strategija, delo z eno stranko, delo z več kontakti v določenem časovnem obdobju ali vse do naročila
- Načrtovanje prodaje, načrtovanje dela znotraj določenega segmenta trga za večje število strank
Zakaj je trening za doseganje večjega vpliva tako učinkovit?
- Trening je zasnovan na podlagi običajnega načina dela sodelujočih, ki posledično postane bolj učinkovito. Ne stremimo za večjimi spremembami, pač pa pomembnimi izboljšavami.
- Trening temelji na znanju in izkušnjah sodelujočih. To pomeni, da je zelo praktično naravnan ter motivira in stimulira sodelujoče.
- Metoda je neposredno povezana z aktualnimi prodajnimi problemi (izdelki, stranke itd.), zato sodelujočim ponuja smiselno in konkretno pomoč pri njihovem vsakodnevnem delu.
- Trening je namenjen upravljanju konkretnih situacij s strankami, v katerih se znajdejo sodelujoči. Pripravljajo se na ustrezno spopadanje s situacijami, ki so enake tistim, s katerimi se soočajo pri vsakodnevnem delu.
___
Pokličite nas! 01 520 80 30